Gå til innhold

Mange som skal teste i morgen??(torsdag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Jeg skal teste i morgen...

Noen fler som skal og har lyst å joine meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til legen å få tatt blodprøve:) så håper at den blir positiv:) tok en i går men den var negativ. men jeg skulle hatt mensen for en uke så jeg håper på positivt svar:) og jeg teste ganske seint på urinen. når jeg gikk gravid med sønnen min fikk jeg ikke positiv test før jeg var 6 uker på vei.

Skrevet

jeg tok test for noen timer siden og måtte legge ut bilde her for og spør om noen andre ser hva jeg ser,jeg fikk en ganske lys strek men ser den bedre i virkeligheten enn på bilde men er skikkelig forvirra haha for jeg føler jeg skal få mensen nå,men har ventet noen dager nå over tid... vet ikke om det bare er QR testen som er litt rar...

men om ikke jeg har fått mensen til i morgen tidlig så må jeg og spurte ut til legen og få tatt en blod prøve...

krysser fingrene for dere!! håper det er en spire hos oss :D hihi

Skrevet

hehe ja det skal ikke være enkelt. vi har prøvd siden januar. og da har mensen vært regelmessig. men nå begynne jeg virkelig og lure er ikke litt tegn til blod en gang. jeg så bilde men det var veldig vanskelig og se noe. men syns jeg så litt antydning til strek:p

Skrevet

Testet neg...

Håper det er en liten huleboer hos deg da, lykkelig-mamm89...

Svar på blodprøven tror jeg du ikke får før på mandag eller noe...

Skrevet

Da har jeg vært hos legen og får svar i mårra:)

Skrevet

Da har jeg fått svar. og jeg er ikke gravid:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...