Gå til innhold

Apropo hatt seg med flere nasjonaliteter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem var best?

Og er det sant at afrikanere har så veldig lang xxxx?

Hvilke nasjonalitet hadde han med lengst?

Alt for lite på tv på en onsdag ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er i Afrika som over alt ellers at lengden varierer fra person til person eller???

Skrevet

Argentinere best! Har hatt tre...mmmmm

Skrevet

Hatt en del forskjellige, og det er faktisk de norske som kommer best ut :)

Skrevet

Hvis du vil vite hvem som var best, ikke nødvendigvis lengst, så er seieren delt mellomm Kvinesdal og Brasil! Begge hadde akkurat passe stort utstyr, og de visste hvordan det skulle brukes. De visste og at det skal brukes litt lenger enn de (i følge Paulo Coelho) gjennomsnittlige 11 minuttene.

Skrevet

Jeg har opplevd at nordmenn har hatt den lengste og kraftigste. faktisk..

Hadde meg med en vietneser, han hadde bitteliten så fikk egentlig ikke gjennomført det. (jeg var fuuuuull!)

En engelskmann som bare ville slikke, hadde forsovet vært greit det hvis han hadde vært flinkere på det

Italieneren var ganske bra

Gresk: æææææææsj!

Best erfaring med nordmenn egentlig

Skrevet

Han fra fillippinene var best her, hehe. Den afikaneren jeg har hatt sex med hadde helt gjennomsnittlig penis, ikke for stor, ikke for liten. Den desidert største hadde australieren. Jeg ble skremt da han tok av seg underbuksa, og begynte å blø halvveis i samleiet, selv om han var forsiktig. Det var ikke god sex!

Skrevet

Her var det mye nyttig informasjon ja.... Ha ha!

Skrevet

Beste var en lyseblond yngre pappagutt fra vestkanten som viste seg å være helt herlig også utenfor sengen ;)

Skrevet

Jeg har hatt meg med en afrikaner, og han hadde liten. Ellers synes jeg at størrelse varierer innenfor "raser" slik som norske menn også er forskjellige. Den beste jeg har hatt, er fra Bergen, og har stor og deilig lollipop som han bruker godt :) Men ellers trenger den ikke å være stor for å være superdeilig - d gjelder å bruke den riktig ;-)

Skrevet

førsteplassen gikk til Brumundølen:) helnorsk, men med finske aner.

2 plassen til en amerikaner

Øvrige for trøste seg med delt 3plass

Skrevet

Han som hadde størst var fra Jamaica:o)

Skrevet

og på den sto det tatovert "welcome to jamaica, have a nice day"...?

Skrevet

Jeg har vært innom "7 land";)) og nordmennene har gjort det best.

Iren var mest håpløs.

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns irene var flinke, søte gutter jeg.

Men det er jo best i et fast, varig forhold med en man er veldig forelsket i, syns jeg. Og det har jeg vel mest hatt med nordmenn.

Skrevet

Har best erfaring med normenn, og aller best med mannen min, synes menn fra andre kulturer var rimelig egoistiske og elendige elskere, uavhengi av utstyrets størrelse. Mannen min har ikke den største selv om han har noen cm over gjenomsnitt, det var en annen normann som var alt for stor ( 27cmlang), men så var mannen selv også godt over 2meter høy. Minst var også en normann som hadde 10cm og tynn i tillegg.

De andre er en av afrikansks opprinnelse men som har vokst opp i USA ( helt normal), en norsk-koreaner ( helt normal), en tyrker ( i grunn stor, 20+ et sted).

Skrevet

han med lengst og størst er fra dominikanske republikk. første gangen avbrøyt jeg og sa jeg hadde mensen. turte ikke. han fra Venezuela hadde også ganske stor, men var mest opptatt av seg selv. han fra sverige var så liten at jeg ikke kjente den, mens han fra norge (x'n) hadde også ganske stor og kunne virkelig sakene. han er definitivt best! :) bare synd vi ikke er sammen lenger. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...