Gå til innhold

Hva skjedde med Jared Leto? Og hvorfor sender de ikke Angela (my so called life) igjen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig nyyyydelig mann! Hvor ble han av??

Utrolig bra serie (sett på youtube nå :P )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han spiller i et band som heter "30 seconds to mars", og de har en låt som ruller og går på radioen for tida; "Kings and queens" :)

Skrevet

Han spiller i en film som heter Mr Nobody som går på kino nå for tiden....han ser helt syk ut på bildet da, jeg kjente ham ikke igjen :-)

Skrevet

Og så spilte han i den filmen med Jodie Foster, hvor hun og den alvorlig syke dattera stengte seg inne i et slik "bomberom" i huset deres når det kom innbruddstyver på natta. Jared Leto spilte en av tyvene. Husker ikke hva filmen heter.

Gjest Nabaat
Skrevet

Panic room mener d.

Også spiller han i Requiem for a dream.

Skrevet

Han er bare heeelt nydelig!:) Jeg har vært "forelska" i han helt siden Angela gikk på tv, hehe:)

Han er også med i Chapter 24, som handler om morderen til John Lennon. Han la på seg ørten kilo for rollen, og fikk spiseproblemer etter det stakkars. Han er også med i Lord of War, sammen med Nicolas Cage, pluss mange andre filmer, som Alexander og American Psycho, Girl, Interrupted er han og med i, og ikke minst Fight Club, så han er ikke forsvunnet fra almennheten enda heldigvis:) Stalker, jeg?:P

30 seconds from Mars har forresten MASSE bra musikk!

Skrevet

Ser for lite film skjønner jeg haha!

Skrevet

Han var jeg også forelsket i... Har sett ham i noen filmer og vet at han er vokalist i 30 second to mars.. Han er pen enda,,,,:-)

Jeg digget den serien. Synes også det er rart at de ikke sender den i reprise..

Skrevet

Jeg har hele serien på DVD, jeg:-D Digga den serien da den gikk, og kjøpte den i ren nostalgi;o)

Jared er skjønn, han, han har jo spilt i en del filmer og slikt i tillegg til bandet sitt.

Det at de ikke sender den i reprise kan ha med rettigheter og at den kanskje blir for dyr til å sende i reprise.

Skrevet

Mom2Two

Er serien like bra som du husker den eller?

Skrevet

Ja, faktisk!!! :-) Den var utrolig godt laget, og langt mer realistisk enn f. eks Beverly Hills 90210 og alt det andre i hvert fall jeg så på..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...