Gå til innhold

Noen mellom 20-25 her med 2-3 unger?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 23 og venter min tredje. blir 3 på rad her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig:) Jeg rakk akkurat å fylle 20 før jeg fikk første, var 22 når nr 2 kom, 28 når nr 3 kom, og nå blir jeg 34 når nr 4 kommer:)

Skrevet

22år.

Første kom da jeg var 18år og nr2 kom for 4dg siden ;)

Skrevet

Jeg var 20 da førstemann kom, 23 da neste kom og vil være 26 1/2 når tredje kommer :)

Skrevet

så artig:) og grattis til deg med 4 dager gaml baby:) ja her blir det tripp-trapp-tresko, gitt:) regner med at det blir liv i heimen da, om det ikke er det fra førav:P

HI

Skrevet

Jeg fikk nr. 2 da jeg var 22 år. Er 25 år nå og foreløpig fortsatt bare to barn:-)

Skrevet

får nr 2 1mnds tid før jeg blir 20.

Skrevet

Fekk andre barn då eg var 25, men no er eg eldgamal (heile 28!) og har ikkje fått fleire enno :o)

Trur eg er forholdsvis "normal", i alle fall når det gjeld dette.

Skrevet

Æ e 23 år og får straks nummer 2 ;))

Hær oppe iallefall e trenden bynnt å snu sæ, mange unge som får barn for tia ;) Jordmor syns d e flott, for kroppen e jo helt perfekt til å gå gjennom svangerskap og nattevåk i aldern 20-25 ;)

Gjest Nabaat
Skrevet

Jeg har tre barn.. Hadde egentlig planlagt bare to, men fikk en ekstra på kjøpet :) Er 23

Skrevet

Nettopp blitt 23 år fra fredrikstad , som har termin med numme to om 9 dager <3 hvor er dere fra da?;)

Skrevet

Det siste der kan jeg signere på, jeg hadde 2 barn i en alder av 23, det syntes ikke på kroppen at jeg hadde født, pluss at jeg ikke syntes det var spesiellt slitsomt, det gikk som en lek:)

Nå fikk jeg et nytt kull, en når jeg var 34 og en 16 mnd etter, altså rett før jeg ble 36. Baby vomma sitter fortsatt etter 2 år, og jeg er mye mer sliten merker jeg.

Jo jeg tror den mest optimale alder å få barn i er før fyllte 25-27 år

Skrevet

Heisann. Jeg er 24 og venter nr 3 i august. Bor utenlands,og har vært gift i 5 år.

Skrevet

Er 22år, og venter nr.3:)

Skrevet

Fikk eldstemann når jeg var 18år (noen mnd senere fylte jeg 19 da)

Nr 2 kom når jeg var 20år. de to har samme far.

Nå er jeg 25år har fått ny mann og ser ikke bort fra at det blir et par stykker til, men det blir ikke med det første.

Skrevet

23 år og venter barn nr 2 nå :o)

Skrevet

jeg var 19 når førstemann kom :) Venter nr 2 no og er 23 :)

Har en vennine som blir 21 og venter sin tredje gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...