Gå til innhold

Hvor lenge tar dere FOLAT?

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok B-vit med bl.a folat allerede i lang tid før jeg ble gravid og kommer til å fortsette med det gjennom graviditeten. Har spurt to forskjellige leger (indremedisinere) om det på noen måte var skadelig for fosteret å ta folat etter uke 12, og begge svarte at det ikke ville ha noen negativ innvirkning på fosteret. Så da stoler jeg på det:o)

Hei , nå har du kommet langt Nurket, det er jo fantastisk!!! Hausken er vel best;)

Jeg bruker folat enda, er i uke 32.... fikk beskjed om å begynne med det igjen fordi jeg har vært tom for jern og b 12. Får b 12 sprøyter nå, så håper energien er der når babyene kommer:) Så skadelig er det ikke. Bruker du multivitamin, tran og jern? er lurt å begynne nå så slipper du bli så sliten.

OK....da fortsette vi med folat...

jeg sliter skikkelig med å få i meg tabletter pga kvalme..i dag har jeg vært i do et par ganger....slitsomt...ekkelt å føle at du blir slapp pga matmangel...

Stinemin, jeg ar også hatt lite b12 tidligere...dette er visst uheldig både i fht å ikke bli gravid og misste? Jeg var lur og fyrte opp med sprøyter før forøket nå...så hadde bra lager kunne legen fortelle...

jeg hadde ferritinlager på 28? var visst ok det og...

Får prøve å få i meg lifeline kanskje...men jeg sliter skikkelig....

huff kvalmen tar på gitt...man får liksom ikke gjort så mye når man kaster opp bare av å bøye seg fremover...

takk for råd snille jenter!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...