Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #26 Skrevet 29. april 2010 Ok trollet: Dersom din mann hadde store planer om å være utro ville han neppe lagt ringen igjen på badet hjemme, der det er stor sjanse for at du finner den. Da ville han nok heller ha sneket den ned i en bukselomme eller lommebok etter at han hadde forlatt huset for kvelden.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #27 Skrevet 29. april 2010 Du er ikke mye smart du, HI? Utro fordi han ikke har gifteringen på akkurat nå? Herregud... Her har bare jeg giftering, og det er fordi mannen min har en jobb som gjør at det er farlig å bruke ringen. Han kan henge seg opp og få fingeren revet av, og en kollega av ham fekk ringen smeltet fast rundt fingern. Så det er mye farlig som kan skje for hans del. Og det at han ikke venner seg til å bruke ringen for så å glemme å ta den av på jobb og risikere å miste fingre er absolutt ikke ensbetydende med at han er utro! Herregud, for et forskrudd kvinnfolk! Håper virkelig han tar en veldig dyr hevn på deg også!
Gjest Skrevet 29. april 2010 #28 Skrevet 29. april 2010 Det er virkelig ikke rart det er så mye skilsmisser med så lite tillit og så mange overreagerer...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #29 Skrevet 29. april 2010 Nå har jeg knust alle rutene og revet ut cd-spilleren. Han kom ikke hjem i natt. HI
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #30 Skrevet 29. april 2010 HI: jeg er dame og la igjen forlovelsesringen hjemme sist uke da jeg skulle på fest med jobben. Vet du hvorfor? Jeg bakte den dagen, la ringen fra med på kaffemaskinen og glemte å ta den på igjen etterpå. Jammen glad samboeren ikke hadde skrapet opp bilen mens jeg var borte (er forøvrig bilen hans så kanskje han kunne skrapt opp min kjære sykkel istedet...) Du er enten et nek eller et forumtroll!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #31 Skrevet 29. april 2010 Det skjønner jeg godt han ikke gjorde, sånn som du oppfører deg!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #32 Skrevet 29. april 2010 Hi: Er dette sant? Har dere meldt, eller hatt kontakt i natt da?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #33 Skrevet 29. april 2010 Næsj, dette er ikke sant. Hadde det vært det hadde hi sagt mer rundt saken. Dessverre, du lurer ikke meg...!
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 29. april 2010 #34 Skrevet 29. april 2010 Hah, jeg trodde faktisk ikke at noen ville gå på denne;)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #35 Skrevet 29. april 2010 Så det var du som trollet deg da, Jorunn?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 29. april 2010 #36 Skrevet 29. april 2010 Jepp:) Den var litt kjedelig, skal finne på noe bedre neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå