Gå til innhold

Jeg har akkurat vært ute og skrapa opp den dyrebare bmwen til mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor? Fordi han er ute å feirer noe dritt med jobben. Greit nok det, helt til jeg oppdaget at han hadde lagt igjen gifteringen sin på badet. Han tror han skal få kose seg som single i kvel han ja! Hadde jeg hatt mulighet skulle jeg ha ordnet med låssmed så han ikke kom seg inn i huset i natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bravo, som om jeg skulle gjort det selv! ;)

Skrevet

Hjelpe meg... Mannen min bruker ikke ringen sin, han, men vi er da godt gift for det? Paranoide kvinne.

Skrevet

Og det godtar du? Fritt frem liksom? Nei, jeg er ikke noen dørmatte!

Skrevet

tullejente! Mannen min glemmer gifteringen titt og ofte han, han tar den av når han skal smøre seg med krem eller vaske seg på henda, og hvis han har det travelt kan han glemme den...

Trur nok du må betale dyrt for den skaden i lakken, for det er ikke billig moro! Og siden det er gjort med overlegg av deg, så vet jeg sannlig ikke om man får det igjen på forsikringa heller... Kanskje han heller mener du skal betale det av egen lomme så han slipper å miste bonus på forsikrenga si... Det hadde jammen JEG gjort!

Skrevet

Ja herregud, du må være gal....Mannen min bruker heller ikke sin ring, den ligger også på badet. Men det er da bare en RING!!!! Jøss, at det går ann......

Skrevet

Er vel ikke snakk om fritt frem? Jeg stoler på ham og det har da ingenting med ringen å gjøre? Hadde jeg vært mannen som kom hjem til oppskrapt bil for noe sånt hadde veien ut døren vært kort, tror jeg! Hjelpe meg!

Skrevet

Trenger vel ikke la det gå ut over den stakkars bilen vel.. Kjenner jeg får vondt i hjertet når jeg tenker på den! :(

Dessuten bør vel alle få en sjans til å forklare seg før man blir dømt? Kan det ikke være en ørliten mulighet for at mannen din glemte å ta på seg ringen? Stoler du så lite på ham at dette er nok til å få hjernen din til å tenke at han nå ligger og knuller ei annen?...

Skrevet

Hvis dere er gift hjelper det svært lite å utagere på bilen hans, som han må betale for å fikse med hans/deres felles penger.

Skrevet

Ingen som gjenkjenner et forumtroll når det står der og skriker?

Skrevet

Det høres ut som om det er like greit at det forholdet der tar slutt. Stakkars mannen din som må leve med en syk kjerring.

Skrevet

Hehe. Gjorde du seriøst det, HI?

Skrevet

Man "glemmer" ikke gifteringen vet du. Ihvertfall ikke med de snellene han jobber med. Gleder meg til å se trynet hans i morgen når han ser bilen. Blir siste gang han legger fra seg ringen ja!

hi

Skrevet

Du er sikkert litt sånn kaninkoker type..

Men tror nok du kødder.

Skrevet

Tror nok det er siste gangen du ser han også jeg, gitt! Hadde jeg vært mann, og du var kona mi, med null vett i hodet. Så hadde jeg dratt på dagen.

Skrevet

Hvis han jobber sammen med disse snellene, har de vel sett ringen på fingeren tidligere?

Hvordan reagerte han foresten?

Skrevet

He he, dette må være tull? Jeg har ikke brukt min egen giftering på flere uker og er alikevel lykkelig gift..

Skrevet

Syke kvinnfolk! Hva om han bare glemte gifteringen sin på badet etter dusjen? herregud.

Skrevet

Hadde jeg hatt så lite tillitt til mannen min, hadde jeg ikke orket å være gift med han heller!!!

Skrevet

Da har jammen de som er samboere uten ring mye å gjøre:)

Hver gang mannen er ute er han jo potensielt utro da eller, siden han ikke har ring på.

He he mannen min var ute opptil flere ganger han, mens ringen var til reprasjon hos gullsmed. Jeg mistenkte like lite utroskap da, som jeg gjør når han har ringen på.

Tror nok han kommer til å angre på at han giftet seg med deg.

Skrevet

Nå er det jo annerledes om han vanligvis bruker ringen, og så plutselig har lagt den igjen hjemme da....

Hverken jeg eller mannen min bruker ring, så her i huset er det ikke et tema, men jeg hadde reagert hvis vi brukte ringene og så tok han den av akkurat den kvelden han skulle ut....

Skrevet

Greit å være både dommer og jury selv..

God bedring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...