Gå til innhold

Jeg lurer på om jeg ville blitt brent som heks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert!! Jeg hadde nok stått langt fram i køen for å bli brent gitt, ingen tvil engang!

Skrevet

Jeg har langt rødt flokete hår. Jeg hadde lidd den snertne vi-tester-om-du-er-heks-og-flyter-varianten.

Skrevet

Tja, jeg veit ikke. Jeg er ofte stor i kjeften fordi jeg leser om ting jeg ikke selv har sett. Hadde dette vært for noen hundre år siden ville jeg ikke ha fått tak i disse bøkene og nettsidene, ergo hadde jeg muligens vært litt mindre stor i kjeften.

Jeg tror jeg heller hadde blitt modell for erotiske malerier for disse brystene kan ingen la være å se på.

Gjest amandine
Skrevet

Heksene finnes hos naboen, ikke her.

Skrevet

Utvilsomt! Her inne lukter det jo brent stadig vekk;)

Skrevet

Ikke kom her og ta en Chavez, Protestine.

Eller det var kanskje svovel han sa.

Det det lukter det også innimellom da de fleste bor i områder som har blitt vulkanoffer.

Skrevet

Trolig. Har langt, rødt hår, som for tiden frizzer seg til alle kanter. Jeg hadde nok ikke blitt gammel på 1600-tallet.

Skrevet

Nei. Ikke før jeg var eldre i så fall. Ikke modig nok enda.

Skrevet

Heksene på Island lever ekstra farlig i disse dager, de kastes bare rett i vulkanen. Men selv nypresset svovel overgår ikke lukten av brent kjøtt her.

Skrevet

Det hender de fyrer opp et bål til ære for deg på Anonym.

Skrevet

Jeg kan vifte på ørene. Det burde vel kvalifisere? Dessuten står jeg sikkert ansvarlig for at minst 10 anonymer har mista melka.

Skrevet

Ble ikke alle det? Det var godt noen rakk å få barn før de ble brent, sånn at menneskerasen overlevde.

Skrevet

Nei, jeg er så søt og snill som dagen er lang - skjønt, kanskje nettopp derfor? Ville blitt beskyldt for å trolle til meg andres menn, barn og gudvethva. Dessuten har jeg et barn født med spalte, og det er jo overnaturlig.

Skrevet

Sånn som jeg er i dag ville jeg blitt brent. Og asken ville blitt kastet ned i Eyjafjallajökull eller Katla for å være sikker på at jeg var borte.

Skrevet

hvis svigermor hadde fått bestemme, DEFINITIVT!!

Skrevet

Ja, helt klart.

Er bitchy og sarkastisk stadig vekk ;) Hadde neppe slått an på den tiden...

Skrevet

I så fall måtte det være at jeg hadde masse kunskap som bare jeg kunne kanskje, og som andre var missunlige på.

Wikka er i vekst, altså flere og flere hekser der ute Yiiipi

Skrevet

Med mitt forhold til kjerka så ja.. heks, kjetter, whatever. Nobody expects the spanish inquisition.

Skrevet

Sikkert. Jeg er ikke god med konvensjoner.

Skrevet

jeg hadde i hvert fall. jeg kan se mange rare og kule ting men samtidig litt dumme ting. men jeg hadde ikke sagt det til noen på 1600 tallet i hvertfall det er sikkert......

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt brent, jeg hadde vært den som brant! *Mohaha*

Gjest Toxic
Skrevet

Definitivt. Intuisjonen min kan enkelte ganger skremme vannet av folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...