gullet og prinsessen Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 begynner seriøst å lure på om jeg kan vere gravid! fikk satt inn hormon spiral for nøyaktig to uker siden, hadde da hatt mensen i en uke, spottet i en dag etter lege timen, hadde sex to dager etter, og to ganger den påfølende uken... jeg har ikke hatt noe av den samme utfloden som jeg er vandt til denne syklusen, og de siste to dagene har jeg hatt sååå vondt i brystvortene. og jeg er helt utslått! kjempettrøtt! men dette er jo galskap tenker jeg!!! kan jeg vere gravid??? hvor raskt etter befruktnig får man symptomer??? tusen takk !
Gjest Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Jeg for min del hadde ingen symptomer før jeg var 6 uker på vei. Tenker at det kan være en reaksjon på hormonspiralen?Hvis det er nok HcG til å gi symtomer er det sikkert nok til å teste, så ta en test en av de nærmeste dagene for å få klarhet i det, men jeg tipper at du ikke er det:)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Prevensjon kan jo gi deg slike symptomer (kroppen går liksom gravid alltid) Men kanskje lurt å ta en test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå