Gjest sug lut Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Så akkurat preview på nrk om et program som kommer på fredag - "En velutstyrt mann". Jeg sier ikke mer.
Patetica fåkksi Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 :-D for ikke å si :-O Nei usj, vask munnen din, Patetica!
Gjest amandine Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Nåde dette er visst best å holde på en "need-to-know" basis Hjelp!
Patetica fåkksi Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Jeg er svær i kjeften altså, men det finnes grenser. Dessuten fikk jeg litt sånn tannlegefeeling nå. Apropos, da jeg var tenåring og kryssbitt fikk jeg regulering. Da denne skulle limes fast måtte tannlegen sette inn en sånn diger gom som liksom åpner opp kjeften så til de grader, og man får sånn grimase som man lager om man stikker en hånd inn på hver side av tennene og trekker ut mot ørene. Mens jeg lå sånn gikk skolens kjekkeste gutt forbi, og tittet på meg.
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Hahaa, han går sikkert i terapi ennå. Eller kanskje han er den velutstyrte?
Patetica fåkksi Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Det var jo bare typisk at han kom tidsnok (tiss nok?) til å se meg ligge der med det Jæveligste Gapet Ever.
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 Tenk hvilket press du har lagt på alle hans jentevenner.
Patetica fåkksi Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 Njaa.. jeg tenker heller slik at en slik tannkjeft for en mann må være som en dildo med masse barberblad limt på for kvinner. Der gikk den sjansen ut av vinduet liksom. Men munnen min ble pen da!
Gjest Siklerotte Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Fuck deg, Sug lut. Trodde virkelig jeg endelig skulle få se en dokumentar om store tissefanter, har lett etter det lenge, faktisk! Så er det en helvetes amerikansk dramakomedie? Thanks for nothing!
Ikkelektuell Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 TVNorge (hvem ellers?) har sendt en sånn dokumentar flere ganger.
Gjest Siklerotte Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Ja, det ryktes at både TVNorge og TV3 har hatt slike dokumentarer tidligere. Det hjelper meg allikevel svært lite når det ikke er å oppdrive på nett-TV eller som ulovlig nedlastning, og da sitter jeg (ligger faktisk) fortsatt uten en tissefantdokumentar.
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2010 #13 Skrevet 30. april 2010 I'm rubber and you're glue... Jeg har forøvrig hørt den søteste fuck you i dag, Lilly Allen er jo i stand til å være nusselig samtidig (det er der jeg har et stykke vei å gå). Teksten kunne jo vært et pønkeband med tre grep og en sideline i sikkerhetsnåler: Fuck you, fuck you very, very much 'Cause we hate what you do And we hate your whole crew So please don't stay in touch Fuck you, fuck you very, very much 'Cause your words don't translate And it's getting quite late So please don't stay in touch Det er jo faktisk stilig. Snakk om å be noen dra til helvete og få dem til å glede seg til turen. Gleder meg ellers til Children of Bodom gjør en cover av den som de gjorde med Britneys Ooops. Den er en klassiker.
Ikkelektuell Skrevet 30. april 2010 #14 Skrevet 30. april 2010 Frøken Allen er en favoritt. Hennes Not Fair er også litt snedig: Oh I lie here in the wet patch In the middle of the bed I'm feeling pretty damn hard done by I spent ages giving head
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå