MathildeC Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Virker som om jeg har fått en "nei-til-mat-baby", noe som føles litt rart for meg da eldstedatteren vår alltid slukte alt hun fikk.. Men brød virker hun veeeeldig interessert i, så tenkte å begynne å gi henne det. Planlegger å bake en del selv, så jeg unngår saltet. Men jeg leste i en annen tråd om skalker og knekkebrød. Kan man virkelig gi de små det, de setter altså ikke fast i halsen? Det virker så skummelt, men jeg har veldig lyst til å prøve det.. er det vanlig å gi altså?
las chicas Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 jeg ga jenta mi på 7mnd skalk i påsken. da hadde hun to fortenner, men de brukes jo ikke så mye til å tygge med da. gikk helt fint. hun spiste ikke skalk for å bli mett, var bare for å bite litt i.
Gjest eelis+kian Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Jeg ser for meg at knekkebrød gjør vondt å tygge på når det ikke er tenner der. Knekkebrød kan være ganske hardt og ha skarpe kanter, så jeg holder meg unna det. Dessuten er tanken på at det setter seg fast i halsen ganske avskrekkende for min del, så det blir lenge til gutten min får spise sånt, i hvert fall. Myke brødskiver uten kanter er greit da, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå