Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 hvor ofte for å bli kjent, og for at jeg kan la henne etterhvert overnatte hos pappa uten å sitte med hjertet i halsen?? nå ser han henne maks 2timer i uken. og ofte sover hun en del av tiden. jeg mener hun ikke husker han fra gang til gang da. hvordan er det med dere? hva er egentlig vanlig på den alderen?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 her er det 4 timer på 2 dager annenhver uke, og 4 timer på 4 dager den andre uka.. har vært siden fødsel..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 mente 8 timer på 4 dager den andre uka..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 For så små babyer er det viktig med hyppig samvær, trenger ikke være så lenge av gangen. 3 x 2 timer f.eks pr uke. Tror det var omtrent så mye min gutt så faren sin fra ganske tidlig av. Ved 7 mnd alder var de ute på litt lengre trilleturer ca 2-3 timer, da fikk far med ørlite mat til babyen som hadde begynt med smaksprøver. Og så kom de hjem til ca ammetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå