Ugla er mamma! Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jente,5 år: "Når du er så glad i barn, så er det jo rart at du ikke har noen selv" Jeg:" Ja, men du vet jo at jeg er gift med en jente og da er det ikke helt enkelt å lage barn" Jente,5: "Ja, men du kan jo få hjelp på sykehus!" Jeg: "Ja, det kan jeg, men det er litt vanskelig for oss" Jenta tenker seg litt om før hun sier "Ja, men da kan du jo sende kjæresten din på ett annet rom i huset, så kan du finne deg en mann, så kan dere sette tissen mot hverandre, og så kan han gå igjen, og du og kjæresten din kan være kjærester igjen" Jeg: "Ja, det var jo egentlig ett godt forslag. Men jeg har ikke spesielt lyst å putte tissen mot noen som ikke er kjæresten min jeg" Jente,5: "Nei, det er kanskje ikke så rart"
Ugla er mamma! Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2010 Liker jobbe med barn ja... Det herlige var jo at kona ikke trengte gå lenger enn til ett annet rom..
Håpefull38 Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Artig:-) Hadde en lignende historie for noen år siden. Satt ute i en snøhaug og pratet med noen av elevene mine som da gikk i 3. kl. Den ene jenta spør: " Hvorfor har ikke du barn når du er så glad i barn?" Jeg svarte at jeg måtte finne en mann først. Da kom hun med løsningen: " Ja, men det er jo bare å dra på byen en kveld, så tar du med deg en mann hjem og så gjør dere slik(så viste hun med fingrene hva vi skulle gjøre), så kaster du han bare ut etterpå! Det har jeg sagt til mamma også at hun kan gjøre!" Ungene har bestandig en løsning...
Lille smurf71 Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Her er en til: Nevø 5 år: "HEI! Tante - vet du, jeg kjenner ikke engang mine egne barn. Jeg vet jo ikke hvem de er." Jeg: "Nei, ikke ennå, og det er vel en stund til du skal få barn?" Nevø 5 år: "Ja, for atte først må jeg finne en jeg kan gjøre tiss mot tiss med..." Tankene spinner videre hos nevøen..."Men HEI! - du og onkel har jo ikke barn..... Kanskje dere ikke vet hvordan dere skal gjøre tiss mot tiss....?" Så ble Kaptein Sabeltann bladet mer interessant, mens jeg holdt på å dø av latter.
Ugla er mamma! Skrevet 28. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2010 Må bare ta en til med det samme: Min kjære kollega som er i svangerskapspermisjon nå (Forøvrig også en donormamma) skjulte graviditeten meget godt. I uke 25 var det enda ingen barn eller foreldre som hadde avslørt henne. Før to gutter tok hull på historien når vi var gymsalen: Gutt nr1, 5 år: "Du, har du baby i magen eller??" Kollega svarer litt forfjamset "Oi, ja..så du det du?" Hvorpå Guttnr2, 5 år sier: "Åh, jeg trodde bare du hadde drikket mye øl jeg!"
satser & vesla Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 he he jeg har liten en. Jeg møtte en av min tidligere elev fra ungdomsskolen på veien. Vi prata litt sammen før han utbrøt ganske direkte "du har blitt ganske tjokk du, har du eta masse eller ka". Jeg svarte " kjære deg det er en liten baby i magen min" ;-) Da rødmet han. . . Jeg svarte ironisk: fulgte du ikke med i naturfagtimen du ;-) Da flira han godt!!! :-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå