skorpionfruen Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Venter på å få tilbakemelding på et jobbintervju men har ikke hørt noe enda. De skulle bestemme seg i disse dager. Har så lyst å ringe å si at telefonen min har hatt trøbbel og jeg bare lurte på om de har prøvd å få tak i meg Har heller ikke fått svar på barnehagesøknad... jeg er sikkert den siste av alle! Å vente er noe DRITT!
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 De siste skal bli de første. Hilsen Gud.
skorpionfruen Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 Gud er en vittig men smart kvinne. *la det skje*
blomstre Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 VENTING SUGER!!! Hilsen meg som har vært med i nm i venting med barn from onsdag kl 0800 tom i dag kl 0800, uten ønsket resultat :-( Vi var dritflinke og fikk følgende premier: 2 stk klistremerker og 2 stk magnetiske sommerfugler. Ingen operasjon - og det aller værste: INGEN å skylde på! En liten forkjølelse som var showstopper... grrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå