magica fra tryll Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 -tror faktisk jeg er gravid jeg;) Kan dere ikke gjette på kjønn alle sammen?? Hadde vært gøy! Og til dere som vil bli spådd tilbake, så LOVER jeg å gjøre det i nærmeste framtid!! Må bare lande litt... 291266,-termin 9.januar klemklemklem
monca*84*j12 Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Åååå gratulerer! Jeg trur det blir en liten gutt jeg altså=) 12januar Ser du på meg? Var hos gyn i dag. Og skal om et par pp'er starte på litt heftige hormoner... Så kjenner jeg er spent nå altså! Ser du noe? Kanskje klarer vi det selv før jeg starter på hormonene? jente/gutt?? klemklem
magica fra tryll Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 Tuuusen takk monca! Jeg skal se på deg, må bare roe ned litt... Så urettferdig det der med hvem som blir gravid! Er virkelig din tur nå!
monca*84*j12 Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Bare hyggelig snuppa... Jeg venter i tolmodighet.,, Ja, sånn er det- livet er urettferdig! Men det ordner seg vel håper jeg! Takk for støtte! klemklem
2harBlitt3<3 Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Ikke for å være frekk, men er dere egentlig synske eller bare tuller dere? Eller hva er greia med at dere ser hverandre?:-S
Gjest Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 hei du så morro!!! jeg sa jo det for en stund siden at april kunne klaffe gratulerer så mye føler jente, men skal rote frem kortene fra støvhaugen ikveld og se på deg om du vil om du orker å se litt på meg også , rop ut stor varm klem
MC81 Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Å så moro, gratulerer så mye. Tror det en gutt jeg!! Vil du se på noe for meg? Jeg lurer på om du ser noe om flytting og eventuelt når! Trenger du fødselsdato så er det 290881! Tusen takk snuppa
magica fra tryll Skrevet 30. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2010 Tuuusen takk! Ja se gjerne i korta for meg:) Jeg ser på dere på mandag!! eller før om jeg får tid og roen på meg;) klemklem -og,-ja vi "ser"... Jeg ser via kort, pendel eller runer:)
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 ble en travel helg og jeg er utslitt hehe, men ser på deg imorgen når eldste er i bhgen og det er litt roligere rundt her igjen håper dere har en koslig helg stor varm klem (jeg lurer på flytting, ksdato, forholdet evt det som måtte komme inn
magica fra tryll Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2010 Kjære monca! Nå har jeg sett på deg litt. Jeg tror nok det blir barn på dere! Men av en eller annen grunn skal det liksom ikke være så lett, og det har sine utfordringer. Det ideelle ville selvfølgelig vært å gå videre med prosessen med å få hjelp og samtidig tenke at det blir når det skal. Og dette er jo fryktelig vanskelig,-det skjønner jeg! Men det er de svara jeg får akkurat nå....Skal se mer igjen senere... Stooor klem fra meg!
magica fra tryll Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2010 MC 81 Jeg tror det er en liten stund til å vente i forhold til flytting. Men det blir bra! Når solen har kommet litt høyere på himmelen,-sommer engang. Du vil åpne porten og gå inn i drømmen din, om du bare tror på det!
MC81 Skrevet 4. mai 2010 #12 Skrevet 4. mai 2010 Hei og tusen takk for svar! hvis du har rett og det blir flytting i sommer er det bare kjempefint! bare det blir flytting en gang innen året er omme skal jeg vel være fornøyd tror jeg hehe! jeg skal tro på drømmen min vettu!!
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 hei magica endelig litt ekstra overskudd så blåste støv av kortene og så litt på deg ser det er mye kjærlighet rundt deg nå fikk frem gutt i kortene idag (la to ganger og samme guttekort kom opp begge gangene;), håper formen din er bra og at du koser deg med spiren din
Tante_Esel Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 gratulerer så mye magica!!! føler en liten prins jeg!!! Ser du noe graviditet på meg i nær fremtid?? Kanskje det var deg de kortene du fikk på meg sist var til 03.11.83
magica fra tryll Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 5. mai 2010 Hei kjære du;) Takk for at du så. Får håpe jentefølelsen du fikk først stemmer da-hehe... Selvom det viktigste selvfølgelig er at alt er bra! Jeg har jo to små gutter vettu, så hadde liksom ønska meg ei jente tilslutt,-men en liten gutt er veldig velkommen også! Så på deg. Er litt usikker på hva greia er, men trakk den samme runen fra to forskjellige sett. Som handler om opplysning, det å være en fakkel. En som åpner opp,-kanskje den rollen du har i forholdet ditt? Også at ting lysner fremover, og at du ser og forstår bedre. Det med å ikke sammenligne det som er ulikt , men sette pris på mangfoldet og forskjellene.... Gir dette noe mening? Når har du dato for ks?
magica fra tryll Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 5. mai 2010 Tusen takk!! Tror fremdeles ikke det er så lenge til. Fikk utslag på august jeg. Skal du ut å reise? Ellers virker det som om du snart får en beskjed av noe slag,-eller følg med på signaler rundt deg.... Gi meg litt tilbakemelding, så kanskje jeg ser no mer...
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #17 Skrevet 5. mai 2010 hei vennen, ja jeg skjønner du kan ønske deg en jente, ser gjerne mer på deg når du er kommet noen flere uker på vei, er jo tidlig enda så kan jo hende det er de to sterke guttene dine jeg får inn hm ble ikke helt klok på de runene dine, men er nok jeg som er den som "opplyser" og undersøker her ja for å holde alt i orden hehe men ble ikke så veldig klok hihi ks datoen min er ikke satt, blir satt den 18 mai, men har termin 17 juli klem
Tante_Esel Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 ja jeg skal ut å reise nå... drar til roma 14.mai... skal også på tur i september... så du noe spes i forbindelse med reise?? hm... mange som sier august om dagen... det er faktisk det jeg holder en knapp på selv også... og håper veldig på vil nyte sommeren som bare meg denne sommeren!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå