Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #76 Skrevet 29. april 2010 Jeg forbinder ikke det med Kurt Nilsen (kan ikke helt huske om jeg her hørt han sagt det), men husker at Jorunn Stiansen sa det hele tiden da hun vant Idol, så jeg forbinder det med henne (blir vel kansje sørlandet det?)
TurboMaria Skrevet 29. april 2010 #77 Skrevet 29. april 2010 Alle ord og uttrykk som stammer fra The Julekalender. Grøss. har heldigvis gitt seg nå, men hver gang tv2 sender det i reprise så dukker de opp igjen:/
Unni Versale Skrevet 29. april 2010 #78 Skrevet 29. april 2010 "Alt ordner seg for snille piker"...javel? "Du skal gjøre mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg" Tar utgangspunkt i at du tror alle ønsker og vil det samme som deg selv....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #79 Skrevet 29. april 2010 Lova og maskrose har hittil mine favoritter!! "det er som jeg sier" - må bare være en måte å få flere ord til å strømme ut av kjeften på? (Jeg forbinder det også med halvgamle damer som bare ikke kan høre seg selv nok) "Jeg er ikke rasist, jeg er rasebevisst" - vel, det vil si at du i utgangspunktet vurderer folk etter rase.. Da er det bedre å innrømme at du er rasist
OsloMor Skrevet 29. april 2010 #80 Skrevet 29. april 2010 Får angst av alle som sier at ALT er digg eller chill, om f.eks. mennesker, mat, byer, ferie. Eller i en diskusjon; "Hvorfor kan ikke alle bare være venner?"
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #82 Skrevet 29. april 2010 "Gjør så vondt i MAMMAHJERTET mitt".. Det er noe av det mest idiotiske og harrye jeg hører!!
*Little Miss Sunshine* Skrevet 29. april 2010 #84 Skrevet 29. april 2010 Det kommer fra engelsk: "The exception that proves the rule" og "proves" betød først "tests" men over tid har ordet endret mening, så istedet for å være unntakelsen som tester/avprøver/utfordrer regelen ble det til unntakelsen som bekrefter regelen og dette ble med til den norske utgaven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå