Gå til innhold

Dummeste uttrykket du vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt med "Mine skattepenger"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

" Det sa brura og "Brukes i omtrent enhver sammenheng du kan finne..og det skjærer like godt i lillehjernen hver gang...Huttetu...

Og Valens "På ein mådah...*hark*"

Skrevet

Du, "tog isje an" med andre ord?

Skrevet

Du høres mindre begavet ut når du sier det...

Alle betaler skatt etter evne, og de pengene man blir trukket i skatt (man betaler ikke skatt aktivt), er på ingen måte øremerket den enkelte skatteyter sine behov.

Skrevet

Gratla (istedenfor gratulerer)

Forøvrig veldig enig i "holdt jeg på å si" DU SA DET JO NETTOPP!!

Stort sett det meste av det som blir sagt i Paradise hotel (jada, jeg vet det er lavmåls, men jeg ser på det), da spesielt fremhevet "Hun er bare sånn down to earth, jeg er mer sånn jordnær"

Skrevet

Her inne er det vel "ikke hør på det de andre sier...". Da har man stor tro på at man er den eneste bærer av SANNHETEN...

Eller "vi betaler for barnehagen, så da skal vi få det som vi vil!"

Skrevet

Snickers og twist er mye eldre enn raske menn:) Sleng på en Japp foran så er det et uttrykk min ex fra for 12 år siden var kjempeglad i å bruke konstant:)

Skrevet

God nok grunn til at han er en ex, vil jeg si. ;o)

Skrevet

- Alle skal få

- sånn kan det gikk, ehh? Høres teit ut

Skrevet

Neimen Gytha da. Det er unntaket som bekrefter regelen (som sier ingen regel uten unntak). Ikke den regelen unntaket er et unntak fra.

Skrevet

"Lizzom",Så dro vi til Sveige liksom.

Dro dere til Sverige? Eller var det bare på liksom?

Skrevet

Aldri en regel UTEN unntak vet du:-)

Skrevet

Men det er jo sant da...det er ikke en menneskerett..

Værste jeg hører akkurat nå er det søstra mi på 16 sier til ALT.. FUUUUU..

Skrevet

Det er veldig irriterende at det nesten utelukkende er folk som har barn fra før som sier at det ikke er en menneskerett å få barn. Hadde jeg slitt med å bli gravid og vært barnløs hadde jeg sikkert blitt voldelig av at noen sa det til meg....

Skrevet

Nå har ikke jeg studert og tolket alle menneskerettighetene, men jeg er sikker på at det er mange, mange tenkelige ting som ikke står i menneskerettighetene, så hvorfor er akkurat dette uttrykket kommet frem som noe en sier?

Ikke bare høres det dumt ut, men veldig usympatisk i tillegg. Og ja, det blir kun brukt av de som ikke har problemer med å få barn eller er uvitende om infertillitet.

Skrevet

Men pila, det har noe for seg. Hjemme i gata der jeg vokste opp bodde det en familie med tre gutter. De var veldig rampete og tidvis slemme. Jeg hørte stadig voksne lure på om det skulle bli folk av dem. Det ble det ikke, rundt konfirmasjonsalder forpuppet de seg til noe litt blålig, et halvår etterpå datt det tre tennisballer ut av skallet. Det rare er at ingen i den familien noengang har spilt tennis. Faktisk!

Skrevet

Hehehe, det er det noe av det dummeste uttrykket jeg hører..."Det ble da folk av deg også".

Har en venninne som nekter å la barna sine være på overnatting hos foreldrene sine siden de røyker inne. Foreldrene unnskylder seg med "Det ble jo folk av deg og!".....Et uttrykk stort sett brukt av mennesker med dårlig selvinnsikt.

Skrevet

Ja, derfor er det det dummeste uttrykket jeg vet om :)

Skrevet

Elisabeth, er du 77 år og gravid?

Bare lurer, for det går en annen tråd om gamle mødre, så da lurte jeg på om jeg kunne nevne deg?

Skrevet

Knis, synes den var litt søt jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...