Gjest eelis+kian Skrevet 5. mai 2010 #26 Skrevet 5. mai 2010 Hehe, jeg har gjort det veldig enkelt med den middagen. Jeg kokte opp fem store poteter, fire store gulrøtter og en hel stor bunt brokkoli. Så moset jeg det, og frøs det i porsjoner (ca 16 porsjoner). Så nå tar jeg bare opp grønnsaksmos fra fryseren, og tilsetter kjøtt fra min middag. Dessuten stekte jeg en kyllingfilet som jeg "finhakket" og frøs, så jeg kan ta litt og litt fra det og ha i middagen hans, i tilfelle vi skal ut, eller jeg ikke orker å lage annet enn grandis til middag :-P Jeg bruker ikke salt i min egen mat, så det er ikke noe problem, hehe. Også er det jo en god grunn til å spise ordentlig middag selv, for det har jeg aldri vært noe flink til :-P De der middagsglassene er bare tull. Kian syns ikke de er noe gode, han heller. Dessuten laget jeg 16 middager selv til samme prisen som to sånne middagsglass. Det er ganske utrolig, syns jeg! Ja, åling er sånn å dra seg etter armene. Kryping på magen, stod det i babyboken, hehe. Måtte jo skrive det opp :-) Haha, den rullinga er ganske sjarmerende ja, og kanskje hun er en sånn baby som er fornøyd med å bare rulle hit og dit? Uff, men den rullinga er ganske irriterende også. Kian vil BARE ligge på magen. Han vil ligge på magen når han sover, leker, stelles, ammes, ja alt. Jeg har blitt en kløpper på å kle på han "bakfra" :-P Up&Go-bleier er geniale, jeg hadde ikke overlevd i hverdagen uten dem! Hvordan er det hos dere? Steller du enda på stellebordet? Biting er au!! :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå