Gå til innhold

Hva tenker dere når dere ser mødre som er ut å triller med barn sent på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at "jeg håper det er fordi hun har vært ute på noe morsomt, og ikke fordi babyen har kolikk!"

Videoannonse
Annonse
Gjest Nabaat
Skrevet

Haha. Etterhvert så kjente folk meg igjen og bare "Har du med deg ungene dine på fest?" Hah. i wish!

Skrevet

At dette er folk med lav sosioøkonomisk status (hvis det sitter et våkent barn i vogna vel og merke)

Skrevet

He he... hadde sikkert tittet mest på hva slags barnevogn det var ;-) Neida.. ville nok ha tenkt at det så deilig ut å sove i vognen og husket på hvordan jeg elsket å sovne under bordet hos venner av mamma og pappa for å bli båret hjem i pappas armer :-)

Skrevet

Haha, eller det eg opplevde:

"Satan, nu e æ så full at æ bynn å se røde barnevogna!"

Gjest sug lut
Skrevet

At det er fint å ha barn man kan trille med seg, da sover de der de sover.

Skrevet

"Så koselig at det ikke bare er oss" hadde jeg tenkt.

Vi har det som rutine forløpig at 2,5 åringen sovner i vogna si på kvelden. Flytter henne over seng om/når hun våkner. Vi liker å gå en tur på kvelden,så det passer oss fint.

Skrevet

jeg ville vel tenkt "DER HAR JEG VÆRT!!! Og takke fanden for at jeg er ferdig med det !!"

Vår lille håpefulle var et mareritt å får til å sove de første mnd, så det var bare å trekke på seg gåskoa og GÅ OG GÅ OG GÅ.... Når han endelig sovnet, så måtte vi liste ham inn i byggningen, håpe at han ikke våknet av heisen, og lirke oss inn i leiligheta... Våknet han, så var det bare ut å gå igjen...

Var veeeldig godt at han ble født på sommeren, så det var varmt ihvertfall....

Skrevet

Nå som jeg selv har fått barn, tenker jeg ikke noe over det. Jeg har selv vært på trilletur midt på natta, for hva skal man gjøre når ungen hylgrriner og eneste måte for å la ørene mine hvile litt er å gå tur midt på natten. Jeg møtte en politibil to ganger på turen, og skal sies at de tittet litt, men tror de tok hintet når jeg rugget i vogna hele tiden.

Men jeg har vært ute på kveldstid tidligere og da har barnet sovet i vogna og ser ikke noe galt i det. Barnet sover og har det godt, jeg har truffet venner, tatt en kaffe på en utekafe eller annet.

Skrevet

Trodde først denne tråden gjaldt meg, siden vi var ute og trillet i kveld. Grunnen var rett og slett at mannen min og jeg ønsket å gå på tur sammen, og ikke kunne la babyen være igjen uten tilsyn. Og så at babyen skulle få frisk luft.

Hvis vi ikke hadde tatt med babyen på gåturen, måtte en av oss ha vært igjen hjemme.

Skrevet

At det er koselig så lenge det er en "rolig vogn" og kjekt å kunne ta med seg barnet på ting så lenge barnet sover der det er.

Er det en vrælende unge som foreldrene prøver å trille i søvn tenker jeg heller "stakkars dem, håper det går over snart" og prøver å glemme hvordan det er å ha et barn som bare ikke får til å sove.

Skrevet

Ikke noe mer enn om en far triller sitt barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...