Gå til innhold

Hvor treffer man nye venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en by jeg ikke har vokst opp og har ingen barndomsvenner.

I de siste årene har omstendigheter gjort det slik at jeg har hatt mindre og mindre kontakt med kolleger, venner osv og nå er jeg plutselig helt venneløs. Jeg har to små på under året, men pga startproblemer med disse små, så fikk jeg aldri helt kontakt med barselgruppen.

Nå er hverdagene ensomme og skikkelig triste.

Jeg skulle så gjerne oppsøkt steder man kunne finne nye venner om jeg bare visste hvor og hvordan. Det virker som at folk har nok med sitt og nok av venner.

Er det noen som har forslag til meg hvordan jeg kan finne nye venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Har ikke lengre noen nære venner. Og de jeg har, har ikke barn!

Skrevet

Biblioteket? Lesegrupper til barna der?

Facebook, nettby?

DiB?

Åpen barnehave?

Invitere barnas venner og foreldre over til middag?

Invitere kollegaer, bekjente fra barselgruppen til en jentekveld?

Skrevet

Hvor bor dere?

Jeg har det litt slik jeg også. Jeg bor i Tr.heim.

Skrevet

Dette er ikke lett når man har blitt voksen, men jeg har ved å være aktiv i frivillige organisasjoner (røde kors og hundekubb) fått meg nye venner. I voksen alder blir man liksom ikke venn med de man jobber med for alle har sitt å stri med. Men med felles interesser så kan man få nye venner.

Skrevet

Hvor i landet bor dere, og hvor gamle er dere da?

Skrevet

Jeg er fra trheim, kan godt få en venn til jeg :)

Skrevet

Meld deg på et eller annet fritidstilbud. Skift jobb. Bli aktiv i idrettslag, politikk eller lignende. Ta kontakt med mødrene til barna dine sine venner.

Skrevet

Jeg også bor i Trondheim, og joiner dere gjerne! :)

Skrevet

Tøft,da får jeg to nye anonyme venner.. Albert og Skybert; skal vi ta en kaffe en dag?

Skrevet

Vi som er fra Tr.heim, kan ikke noen av oss sette opp et dib treff?

Skrevet

HI her.

Jeg bor i stavanger. Barna mine er ennå så små at de har ikke venner med mødre jeg kan bli kjent med desverre.

Noen som vet om en åpen barnehage i stavanger hvor jeg kan ha med to små på under ett år?

Eller andre lignende aktiviteter?

Skrevet

Sett opp ett dib treff der du bor. Jeg har funnet venner på bim treff ihvertfall, så kanskje det funker på dib også :)

Skrevet

Har plass til en venn til jeg også;-) bor i Trondheim og er ikke herfra, og alle mine tidligere venner har flyttet fra byen.

Skrevet

jeg skal føde om noen uker (termin i slutten av mai) så er ikke så aktiv på diB ennå. regner også med å forsvinne inn i ammetåken en periode;-) men ellers er jeg med!

Skrevet

Sjekk ut tettinntil.no, og begynn med babybæring. De arrangerer treff, der kaan du møte folk med barn! :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...