priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg har ikm 2. mai og dette er mine symptomer: - får lett hodepine - til tider veldig øm/støl i korsryggen - fryser mye - tisser mye - veldig oppblåst mage - ømme bryster - mensmurringer - føler meg sliten hele tiden - sulten, men ingenting frister - føler brystene har blitt tyngre/ merke etter bhen på brystene - føler meg litt dizzy Noen dager etter EL greide jeg nesten ikke å sitte da jeg fikk skikkelig stikke smerter i underlivet?? Noen andre som har opplevd dette?? Testet i dag men neg. litt tidlig ute tror jeg, men greide ikke dy meg Ellers så er det utrolig hvordan kroppen kan lure en selv....trodde det virkelig hadde klaffa i sommer, men ble lurt.... Hvordan er det med dere andre som har ikm rundt disse tider?
LoveInMyTummy Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Det høres ut som meg, og jeg har også IKM 2 mai. Hadde i utgangspunktet planlagt å ikke kjenne for mye etter om jeg har symptomer, men det går dårlig. Det stikker i underlivet hele tiden, og på mandag fikk jeg ømme pupper. Er svimmel og sliten. Måtte tisse to ganger i natt, og jeg som aldri tisser om natta....
blå og rosa+lillebror Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Jeg har IKM 1 mai, skulle heller ikke kjenne etter symptomer, men må og tisse mye, har hatt mye murringer som er veldig ubehagelige, oppblåst, og noen kvalmebølger hvor jeg tror jeg må brekke meg, men så går det over. Krysser fingrene for oss
priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg prøver å ikke tenke så mye på det men det er jaggu ikke lett....er det eneste som surrer rundt i toppen på meg om dagen... Dagene går så tregt... Krysser fingrene for oss jeg også...blir en spennende helg Sambo har bursdag da jeg har ikm..hadde vært morsomt å gitt han en positiv test i gave
LoveInMyTummy Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Ja, det blir en spennende helg:) Når har dere tenkt å teste? Jeg er usikker på om jeg klarer å vente helt til søndag;-)
priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 30. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2010 Ja, ja visste det vel innerst inne at det ikke hadde klaffet denne gangen, men det er lov til å håpe Tr dukket opp 2 dager før tiden?? Satser på at det klaffer neste pp
marihøne85 Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Heisann! Jeg har også IKM 2. mai (tror jeg). Har ingen symptomer, så her er jeg en smule pessimistisk. Har vurdert om jeg skulle ta en test i morgen, bare "sånn likevel". Men kom på i ettermiddag at morgendagen er en helligdag, så da får jeg ikke kjøpt test.. Har ikke en liggende heller. Kanskje det er likeså greit. Kommer mensen, så kommer den. Kommer den ikke, ja, da får jeg heller kjøpe en test over helgen en gang:) Krysser fingrene for at det klaffer for deg neste gang, Priscilla har jente-06!
blå og rosa+lillebror Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 jeg har IKM i dag, ingen tegn til TR enda. har vært støl i magen hele den siste uken. Har ikke testet i dag, venter heller og ser, testet negativt på IKM forrige gang jeg var gravid, testen ble positiv 3 dager etter IKM om jeg husker rett. Så venter i spenning, men er litt pessimistisk jeg og kjenner jeg. Lykke til jenter håper også det klaffer for deg neste gang Priscilla har jente-06
LoveInMyTummy Skrevet 1. mai 2010 #9 Skrevet 1. mai 2010 Lykke til! Jeg er gravid, så symptomene mine var reelle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå