Prosjekt_baby84 Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg fikk mensen noen dager før forventet. Den var ganske lik som vanlig, varte i to dager og tok ganske brått slutt. Men jeg er så himla kvalm. Det kommer i bølger og det er så ille at jeg nesten har lyst til å kaste opp. Først tenkte jeg at jeg kom til å få omgangssyken, men det gjorde jeg ikke. Uansett, jeg synes dette er litt rart. Går og føler meg uvel og sliten hele tiden. Er det noen som vet noe om det å få mensen, men likevel være gravid. Jeg tviler jo selvølgelig veldig på dette, men jeg begynner å lure... Noen som har opplevd å få mensen, men likevel være gravid?
Nurk er velkommen Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Hei! Jeg har ikke opplevd det selv, men en venninne av meg hadde "mensen" frem til 7. måned! Så man skal visst aldri si aldri:p Du kan jo ta en test? Lykke til uansett!
Julie_82 Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg hadde vanlig første mens forrige gang, og en veldig rar en denne gangen, veldig kort og lett. Så joda, det er mulig. Ta en test:)
maya666 Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 det er mulig ja.. når jeg var gravid for første gang ( med min datter for snart 8 år siden.) hadde jeg vanlig mens de 5 første mnd i svangerskapet.. ta en test, så er du sikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå