Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Var ikke det litt dyrt for et blad? Eller ble jeg akutt gniten et lite øyeblikk...? Hva syns dere da? Noen som vet hvor ofte det blir utgitt?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Jo, det er kjempedyrt og ikke imponerende bra. Kommer vel 4 eller 5 ganger iåret, så du rekker ikke så mange iløpet av graviditeten..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Syns og det er veldig dyrt, og ikke såå bra.. Har kun kjøpt det en gang, og det meste der kan du jo lese andre steder.. (Utenom selve intervjuene) Blir vel utgitt 4-5ganger i året.. Så er jo ikke så ofte..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Sist jeg var gravid tok jeg abonnement på 3 utgaver, men jeg synes det stod nesten de samme tingene i de ulike bladene, kun repotasjen om fødsel der de følger et par var forskjellig. Kan finne like bra artikler på nett og lese etter min mening, evnt lese det på biblioteket!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 elendig blad, iallefall hvis du henger her inne, da får du dekket mye mer av behovet for babyprat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå