Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg har i snart ett år hatt et hemmelig forhold til en kollega. Vi er begge gift og har barn. Det hele er typisk klisjeaktig, de begge lever i et dårlig ekteskap, men velger å bli pga barna.. Vi er hodestups forelsket og blir bare mer å mer gla i hvernarde. Samtidig har vi null forpliktelser for hverandre så hele forholdet våres blir jo ikke "realistisk". Samtidig drømmer vi om hvordan de ville vært hvis... Og tillater oss å leve ut denne forelskelsen. I begynnelsen tenkte jeg at det ville vare en tid for så å dabbe av, men dette skje jo ikke..Gleder meg til hver dag vi sees og hver gang vi får anledning til å være litt sammen alene. Men daglig sliter jeg med en hel del voldsomme følelser i meg. Jeg blir bare mer å mer glad i mannen. Jeg tenker mer å mer på å vurdere å gå fra mannen min. Jeg prøver å se disse to sidene som uavhengige da jeg ikke regner med at han vil gå og at det vil komme til å bli oss. Samtidig som jeg får mer å mer følelser og blir mer å mer sikker på at "jeg og han" ville vært en perfekt match. Men jeg lurer vel bare meg selv og ønsker dypt at denne forelskelsen vil vare og vare.. da jeg i årevis har levd uten noe forhold med følelser... Noen som gidder å kommentere, ev fortelle om seg og lignende situasjoner, og ev utganger av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå