Foxi Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Neste onsdag skal jeg over på 2 trimester. Det er gått utrolig fort disse 3 mnd'ene her. Har termin i nov, men det føles så utrolig lenge til så det er bedre og si at det er 6 mnd'er til termin. Det høres så mye kortere ut Håper alle dere andre gravide har det like bra som meg og nyter det og være gravid Selv sliter jeg med kvalme, men prøver og gjøre best mulig ut av det
Miss Snow Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Jeg skal over på andre trimester neste onsdag også! Jeg husker jeg leste noen forumtråder da jeg var en fem-seks uker på vei hvor mange skrev hvor fort det gikk og jeg bare fnyste, for jeg syns IKKE at det gikk no fort. Men nå er det plutselig bare ei uke til jeg kommer til den etterlengtede uke 12! Første svangerskapskontroll og privat UL venter neste tirsdag - håper virkelig det bare gir positiv feedback! Kvalmen sliter litt i meg også, men det er ikke så mye å gjøre noe med. Det fine er at den gjør at jeg mister lyst på alt av tunge måltider og fyser på salat og frukt. Forhåpentligvis går den over om ikke så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå