Gå til innhold

Andre som har opplevd at kvalmen plutselig forsvant i uke 9?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var kvalm natt og dag i tre uker, kastet opp hver morgen og var elendig. For halvannen uke ga kvalmen seg plutselig (var da i uke 9, er nå mot slutten av uke 10). Jeg har kun kastet opp en morgen etter det (da hadde jeg glemt å få i meg frokost), og har noen få ganger om dagen svake kvalmefornemmelser.

Jeg føler meg heller ikke så uendelig trøtt lengre heller.

Er det noen andre som har det, eller har hatt det på denne måten?

Var på tidlig ultralyd i uke 8, og da så vi en liten en med et stort hode og antydning til armer og ben, med et dunkende hjerte, og gynekologen sa at det nå var 95% sikkert at det kom til å gå bra. Hun sa at hvis embryoet klarte seg gjennom uke 5,6 og 7, som visstnok var en veldig kritisk fase, så var det altså 95% sjanse for at det skulle gå bra.

Dette ble litt rotete. Tror jeg bare ønsker å høre om det er flere som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Kvalmen borte over natten ca uke 9-10. Uken etter begynte trøttheten å lette også. Nå er det kun strammende bukser og bittelitt ømme bryster som tyder på at jeg er gravid.

Var inne på tidlig ul på lørdag, så gravid er jeg. Og nyyyter det! Endelig.

Skrevet

Hørtes herlig ut! Håper det samme om en uke eller to:) Er i uke 8 nå, og sliter med å spise, føler meg fyllesyk litt sån hele veien.. Så da skal jeg krysse fingrene for at det slipper taket hos meg også snart.. Og det var veldig betryggende det HI skriver om de mest kritiske ukene, da skal jeg minne meg selv på det når jeg uroer meg! Kos dere videre i magiske måneder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...