Gå til innhold

Lifeline .. noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere på lifeline vitamintilskudd for gravide??

Eller tar dere andre ting? Ser den dekker flere behov vi trenger vi som er gravide.. men lurer på om det er noen her inne som bruker de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte den med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Spurte på apoteket i forhold til folat og sånt, og hun mente at Lifelina for gravide var det beste å ta, så da gikk jeg for det.. :)

Bare så synd at den er så innihel.... dyr! Skulle fått sånn gratis på helsestasjonen spør du meg. Jaja, men ingen pris er dyr nok for et friskt barn!

Skrevet

Tar den jeg også, men blir litt uggen i magen.......Men skal holde ut er jo en god investering:)

Skrevet

Jeg fikk 3 pakker med lifeline hos venninna mi, hun hadde hamstra til når det var hennes tur å bli gravid. En av de pakkene hadde de svæææære tyggetablettene, som jeg måtte knekke i masse biter for å få ned (ikke snakk om at jeg klarte å tygge de). Nå har jeg hoppa over den pakken, og tar fra de andre, nyere, med mindre tabletter. Får litt oppstøt av omega-3, så prøver å huske på å ta de på kvelden, men da er jeg så trøtt at jeg nesten går i svime. Men sambo er flink å minne meg på å ta de :)

Skrevet

Jeg bruker de, begynte ca 1 mnd før jeg ble gravid. Tar den hvite om kvelden og folat og omega3 kapslene om morgenen. Tror hun på apoteket sa det eller så leste jeg det på info i pakken, husker ikke helt.. (o8 Og er fornøyd med de, merker ikke noe bivirkninger og liker veldig godt de små porsjonsposene. Grei å ta med seg om en skal reise bort noen dager.

Skrevet

oj, jeg gomler i meg alle på en gang jeg.. hmmmm ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...