Gå til innhold

Tror dere virkelig at det var...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tora som "veltet" forholdet til Madeleine og Jonas??

Det var da trøbbel i dette forholdet lenge før hun kom inn i bildet, og personlig tror jeg hun bare er en liten bit i den store sammenhengen, og egentlig ikke "betyr så mye". Vi nordmenn er rare...

Hvis historien med Tora i det hele tatt er sann, jeg er jammen ikke sikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg. Virket også som om at hun Tora sto frem akkurat i rett øyeblikk, slik at det svenske folk fikk sympati med Madeleine. Da ble det plutselig ikke sååå krise at en kongelig brøt en forlovelse.

Skrevet

Så absolutt ikke.

Det som forundrer meg er at alle tar det media skriver for en god fisk.

Tora fikk 12 500 kr for å "stå frem" med sin historie anonymt rett etter at hun og Jonas hadde affæren i 2009. Den ble også da omtalt i media, men hysjet ned. Altså scenarioet var omskrevet og at Jonas hadde brukt feil navn osv ...

Nå valgte media bare å gå ut med info de allerede har vist om i over ett år!

Skrevet

Jeg tror nok den er sann, å lyve offentlig om den slags ville jo vært direkte pinlig. Ikke har hun tjent på det heller, annet enn å rette negativ oppmerksomhet rundt sin person i denne saken som var fylt av rykter og spekulasjoner fra før av.

Jeg tror nok forholdet var ferdig fra før av, men hvis det ikke hadde kommet ut nå så tror jeg de ville ha ventet til etter tronarvingens bryllup med å offentlig gjøre bruddet. Det er jo typisk for det svenske kongehuset å dysse ned ting i det lengste.

Skrevet

Nei, men med et så stort medieoppslag er det jo umulig å finne ut av det. Det er gammelt nytt i mediemiljøer, og det sies Ari burde vere skjelven i buksene:) Snart dukker det opp en svensk tjei som hadde en affære med en mann som svorska intenst og het Bare Kongen.

Skrevet

Er jo ofte slik at etter denne type medieoppslag så kommer det et ras med skjelletter ut av skapet...så enhver i geisterlige kretser som har vært løs med "hufsa" eller "snabelen" bør være temmerlig skjelvne i disse tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...