Sommerbebiss Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg er nå i uke 23, og har begynt å tenke over om jeg kanskje burde ta den ut? Jeg har veldig liten magen til nå, så har ikke noe ubehag av den. Men jeg lurer på om der er noen andre med denne erfaringen? Hvordan så deres navle ut etter en fødsel? Er ingen så har sagt noe om at jeg burde ta den ut, så vil ikke tro at det er noe farlig for svangerskapet at den er der. Men jeg tenker litt på hvordan det kommer til å se ut etterpå.. Men arret er jo der allerede, så det gjør vel ikke så stor forskjell om jeg tar den ut nå?? Hva ville dere gjort?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Jeg har også piercing i navlen og er i uke 23 Har ikke tatt den ut MEN har satt i en bøyelig gummistang i stedet for metall. Hvis/når det blir nok strekk og trykk på piercingen vil jeg ta den ut og i allef all skal jeg ta den ut når det nærmer seg termin av praktiske årsaker.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Jeg hadde piercing med første mann og tok den ut rett før den ordinære ultralyden og satte den inn igjen en mnd el to etter fødsel.. gikk greit det men måtte liksom dytte den litt igjennom for det var dannet seg litt hud i hullet. Har planer om å sette inn igjen etter fødselen denne gangen også, er 22 + 1 nå
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Ved siste svangerskap hadde jeg den i hele veien, også under fødselen.. Men stangen i var større en hullet(lengre). Og hadde stor mage.. Har en i nå og er nesten i uke 16, tror ikke jeg blir å ta den ut nå heller, hvis det ikke blir ubehagelig!! Vet noen sier at man kan sprekke eller få store strekk merker rundt, men det er vel det samme om man har en "for stor/tøyelig piercing" eller ikke i det hele tatt..? Hvor får man forresten kjøpt med gummi stang?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Jeg kjøpte min stang på et piercingstudio i Grensen i Oslo. Veldig behjelpelige folk, målte opp stangen og klippet til en passe lengde til meg så jeg kan ha den i mens navlen strekker seg
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Hei -bae en kommentar - dersom dere skal ha keisersnitt - må den ut - infeksjonsfare. Det kan jo være fin pynt om sommeren!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå