Verbena Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Dama bør oppholde seg i trondheim (evnt omegn) og trives her, eller ha lyst til å flytte hit. For jeg kjenner at jeg begynner å bli litt lei av husdyret vårt. Misforstå meg rett jeg er kjempe glad i fyren, men innimellom kan det bli litt mye. Han er stortsett innom hos oss hver eneste dag!! Og nå når vi har flyttet enda nærmere han enn før så blir det sikkert enda mere. Han er stueren og snill og grei, kjempe flink med unger og hjelper til med alt. MEN innimellom har jeg lyst til å ha samboeren min i fred, overraskende nok. Så jeg lurer på om noen her vil ha han eller har en venninne som vil ha han?! Han er en utrolig herlig fyr som begynner å bli veldig klar for å roe ned istede for å fly på byen hele tiden, noe som vel forklarer hvorfor han er her sammen med oss istede for å være med andre kompiser å gjøre rare gutteting. Kan vaske og lage noe mat, ingen gourmet men det funker =P Han trener og har en fysisk jobb, så han ser ikke så værst ut heler. Ja også skravler han mer enn meg, helt seriøst og jeg har mye jeg skal ha sagt altså!! Kan jo også være en fordel om den potensielle dama kommer overens med meg! For jeg vil jo ikke miste kompisen min, bare få tilbake litt alenetid med samboeren min.
Gjest Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Han høres jo super ut! Skal ta kontakt dersom det blir brudd her i gården, men det tviler jeg vel på. Sikker på at min er kjekkere uansett;-)
Verbena Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2010 Akkurat det kan jeg vel ikke si at jeg har kunnskap om, men det kan sikkert sjekkes opp om du er veldig interessert i å vite det. Vet værtfall at han kan å tilfredstille ;-)
maimaimai Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Legg innlegget inn på aleneforeldreforumet så løser det seg nok skal du se;)
Verbena Skrevet 28. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2010 Hehe... sender han når han er ferdig på jobb i morgen =P Evnt så får jeg og du ta oss en kafètur å bli kjent, så tar det nok ikke lang tid før du kjenner han å!
Anne-B. Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 Hehe. Er han av typen evig snurt og fornærma om dere ymter frampå at nå er det alenetid?
Verbena Skrevet 28. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2010 nei faktisk langt unna, han er egentlig ganske så flink til å dra når vi trenger tid alene. Men jeg synes jo litt synd i stakkaren å da. Snill som jeg er. For jeg vet jo akkurat hvor kult det er å sitte helt alene kveld etter kveld, er jo så mye kjekkere bare det er noen andre i rommet! Også er han jo så herlig å snill og god og gjør så mye når han er her. Super ekstra onkel er han og gutta jubler når han kommer, og om han kommer etter leggetid så er han inn til de å sier god natt. Å han er med på den obligatoriske nattakos runden! Men fyren trenger jo ei dame da, han kan jo ikke være bare vår så herlig som han er.
Tante Bassa Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Han er nok desverre for ung for meg... (regner med det, når jeg ser din alder) Eller, kanskje det er jeg som er for gammel for han ;-) Lykke til i jakten på kjæreste til kompisen :-)
snurripåsnei Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Hehehe!! Ja ikke sant! Høres ut som en hyggelig fyr da!
Verbena Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 2. mai 2010 Snart 26 på papiret... Men den mentale kan vel variere ganske heftig etter humøret og selskapet, noe jeg tror er ganske normalt for mannfolk! =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå