flower power Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Kan mine barn få mitt mellom navn, eller MÅ det være etternavnet? Og er det noen stor prosedyre om evt eldstejenta på 8 hadde fått mitt mellom/etternavn nå? Hun har bare sin fars etternavn og føler igrunn for at mine barn skal ha ett av mine etternavn. Har to forskjellige fedre på dem og angrer på at ikke jeg gjorde dette med eldste. Grunnen til at jeg lurer på mellom og ikke etternavnet er at det er ett veldig tungt etternavn. Ble litt rotete detta men håper dere forstår innlegget?)
Myrk Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Det må ikke være etternavnet nei, sønnen vår har mellomnavnet til mannen min og etternavnet mitt. Tror ikke det er noen stor prosedyre å bytte for 8 åringen, hun har vel ikke masse pass og kort som må byttes da.
Lemonia Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Hun kan få akkurat det mellomnavnet dere vil. Dere vil jo måtte få nytt pass, men det er ikke noen større sak enn når ektepar bytter navn. Eneste mulige problem er at faren til barna må godkjenne navneendring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå