mari8686 Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 hei! spør på vegne av en venninne av meg.. hun er tre dager på overtid og tok en test i stad.. streken kom opp i kontrollvindu.. lurer på om testen er positiv når det kommer prikker og ikke strekk? Hun skal ta en ny i morra, men det er lenge å vente til. hehe
Babyønske �� Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Kan være den har vært for lite i kontakt med urin, men kan tyde på at den har gitt positivt utslag ja Det kan være bedre å tisse i en kopp/boks og dyppe testen i urin i stedet for å tisse direkte på den. Og er hun gått over tiden med mens, trenger hun ikke vente til i morgen med å ta en ny test, da kan hun teste når som helst på døgnet
mari8686 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 hun skal ta en test i kveld så nå krysser jeg fingra:)
Frk B Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Hei, Hvordan gikk det med venninnen din? Jeg er i samme situasjon nå, så lurer litt på hvordan det har gått med andre som har opplevd det samme...
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Dette opplevde jeg engang også. Det var da 8-9 dop, og prikkene kom ikke opp før leeenge etterpå. Tok en ny test et par dager etterpå og den var positiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå