Gå til innhold

Blir så oppgitt! Ang. folks forventninger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid forventer folk så mye av meg - her er hvorfor:

Min mormor feks besøkte jeg minst en gang i uka før jeg fikk barn fordi jeg hadde tid. Så flyttet jeg litt lengre unna og fikk barn. Mens jeg gikk hjemme fortsatte jeg med besøkene min, men når hverdagen kom igjen ble det vanskeligere. Hun har åpen middagsinvitasjon hit, vi henter og bringer henne, men det passer nesten aldri. Å ta med ungene til henne tar nesten knekken på a etter 30 minutter og er en snørrete kan vi ikke ta den med fordi hun blir smittet med en gang og får lungebetennels. Det snodige er at "alle" forventer at jeg fortsetter! Møtte onkelen min i skogen her om dagen og da sa han at mormor var så bekymret for oss for hun hadde ikke sett meg siden før påske. HVORFOR RINGER HUN IKKE DA? Har ringt henne etter det jeg altså, men det er tydelig ikke nok. Og ikke bekymrer hun seg for de andre barnabarna jeg vet hun ikke har sett siden før jul tydeligvis :( Faen man får igjen for å være snill altså - knurrrr

Også har vi hatt julaften, 1 juledag, påskaften, 17 mai og litt sånne dager hjemme hos oss i "alle" år. I år ble det rar stemning ved påsketider fordi vi stakk av til hytta. Tenkte noen kanskje inviterte oss til 17. mai da, men neida.... Så nå er alle invitert med ut istedefor for jeg orker ikke mer - og de kommer! 20 stk... Koselig det altså, men hvorfor MÅ jeg hver gang? Fatter ikke at jeg har satt meg selv i en så jævlig dårlig situasjon :(

Og folk skal hentes og bringes også for mange kjører ikke bil...

Og ja, jeg er høygravid så jeg har hormoner og ser rødt nå! 3 barn på 4 år og bortskjemt familie gjør meg i skrivende stund SUR!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg veldig, veldig godt!

Skrevet

Ikke lev opp til forventningene deres. Du har ditt eget hektiske liv; ta vare på deg selv, og din egen lille familie. Ring de, og inviter de til dere, når det passer deg. Er ikke det nok for de, eller at det ikke passer for de, så okei, da gjør det ikke det!

Skrevet

Nei, jeg gjør jo i grunnen ikke det heller da som du sikkert ser. Nå har jeg sviktet de i påsken og endret på 17. mai. Dessuten flyr jo mormoren min rundt å bekymrer seg helseløst for meg hvis hun ikke SER meg hver uke.

Og i dag sjedde det noe som faktisk gjorde meg sur for alt dette. Sånn er det!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...