Gå til innhold

Lei meg?? daten kontakter meg mindre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr fra nettet, og før vi møttes, sendte han mld hele tiden, og skjønne meldinger.. Men nå etter vi har møttes, han sier han liker meg veeldig godt og ser oss to sammen osv.. Sier fremdeles fine ting men han sender meldinger myyye mindre.. og de er mye kortere :/

Er han mindre intressert i meg, eller bør jeg bare stole på det han sier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han er mindre intressert i deg...! Desverre..!

Skrevet

well,cry me a fucking river! suck it up and move on!

Skrevet

Noen som vil prøve å svare litt mer fornuftig? :)

Skrevet

Han liker deg da..!

Skrevet

Synes du får ganske fornuftige svar jeg. Han er tydeligvis ikke så interessert. Hvis du virkelig lurer så anbefaler jeg at du snakker med han, spør slik du gjør her, sier at dette får deg til å lure. Så får du selv finne ut av hva du er villig til å gå med på i begynnelsen av et forhold, de har det nemlig med å ble værre, ikke bedre. Lykke til uansett!

Skrevet

han er nok ikke så interessert i deg lengre. desverre. menn er svært enkle og man merker det veldig godt om de er oppriktig interessert i deg.

Skrevet

Det får du jo ikke vite av noen her inne, hvorfor spør du ikke han?

Ville bære vært ærlig og sagt at du synes det er rart at dere har sjeldnere kontakt, etter dere har møttes "på ordentlig" og egentlig burde fortsette prosessen med å bli kjent, spurt ham om han har lyst til å fortsette å bli kjent, eller om han ikke er så interessert lengre?

Bortsett fra det så er det jo kjedelig å drive å gjenta de samme "klissemeldingene" hele tiden, så det er kanskje bare greit at han ikke fortsetter å meddele at han savner deg og hvor fantastisk du er 5 ganger om dagen?

Skrevet

Er du i tvil, spør rett ut elller..... bruk taktikk. Ikke svar på meldingene med en gang..se om han blir ivrigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...