☆Monkey Business☆ Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Det er da vi skal ha ferie sammen og både vi og kidsa har lyst til disneyland....
Draculababy Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Vi var der i fjor i månedsskiftet juli august. Var mye folk, men det er jo en stor park så vi følte ikke at vi gikk og trakka ned folk. MEN det var lang kø ved karusellene, sto i 45 min på det verste for en tur som tok 1,5 min... Et tips i sånne parker er visst å begynne innerst i parken og arbeide seg utover mot inngangen igjen siden alle begynner ved inngangen først og så går innover. Men selv om det var mye folk så hadde både vi og ungene, 4 og 7 år, det kjempe kjekt! Så jeg hadde ikke noe problem med å være der på den årstiden. Tror det er mye folk der uansett.
☆Monkey Business☆ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2010 ok, ja, jeg tror vi tar sjansen
Piipii Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Dit har jeg også lyst til å dra.... Hvor bestilte dere henn?
Gjest Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Vi var da jentene var 4 og 10 år. Synes det var overkommelig med folk, men det var veldig varmt der da. Det kostet flesk, men hadde gladelig gjort det igjen!
ariel78 Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Vi var der rundt 10 august og det var helt greit. Men anbefaler og holde seg unna helgedager, det var vesentlig roligere der på mandag enn søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå