Gå til innhold

Gravidklær i Trondheim- bare et tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært på Belly Kiss i Fjordgt. 20. Mye fint til helt ok priser. Fantastisk at det er noe annet enn H&M altså. (Å da regner jeg ikke med Zip i Olav Trygvasonsgt.som er helt elendig!) Mange fine vårklær, dongeribukser, kjoler og annet stæsj! Jeg skal ihvertfall tilbake dit!

Sjekk ut hjemmesiden her:

http://www.bellykiss.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset!

Hva mener du med ok priser? Ikke så billig som H&M vel? Har de klær som ser nogenlunde "vanlige" ut, som jeg kan vokse i? Har ikke mage enda, men har lyst til å shoppe litt, og da gjerne noe jeg kan vokse i utover sommeren/høsten.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en dongeribukse der i dag. Den kostet 400,- Det er vel ca. det de koster på H&M også? De hadde noen kjoler for 300 kr- 350 kr.Veldig god service også. Flink til å hjelpe. De hadde faktisk en sånn pute du kunne feste på magen slik at du får sett hvordan klærne blir med større mage under. Butikken er ikke så stor, men det er masse klær der. De har "vanlige" klær. Alt fra singleter, topper, undertøy, dongeri, skjørt i dongeri ++, shorts, gensere, kjoler... Håper du finner noe du synes er pent:)

Skrevet

Endelig, kanskje noen i trondheim som har store nok klær til å dekke den store tvillingmagen min :) Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...