Gå til innhold

Min erfaring med Brio Go

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vurderer å kjøpe brio go, har hørt MASSE positivt om den :-) Men jeg bare lurer på en ting... Er kalesjen på bagdelen litt liten? Jeg så den utstilt på butikken og jeg fikk lyst til å dra kalesjen lenger fram og ned- men d gikk ikke.. Har du reagert på dette? :-)

Ja, kanskje litt! Det har ikke vært noe problem så langt, men nå som våren har kommet og sola skinner (kremt, ikke i dag da), så merker jeg at den godt kunne vært litt større.

Løste det imidlertid ved å kjøpe en sånn som dette her:

http://kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=563460&b_kid=200137

Nå har jenta mi blitt så stor at vi nok kommer til å bruke sportsvogndelen mest framover, men solskjermen så ut til å passe greit på baggen også.

Forresten en annen positiv ting med Brio Go er den fine høyden.

Veldig ergonomisk riktig "arbeidshøyde" på Go'en. Mannen min er relativt høy. Husket vi tittet litt på Bugaboo Cameleon, men da så det nesten ut som han gikk og trillet på en dukkevogn, hehe... :)

Annonse

• 4 uker senere...

Kjempefin vogn, tror nok jeg ender med denne til oktoberjenta mi.. Mange som er negative til den pga små hjul foran, og mener den vil være umulig å trille på snø og grus føre.. Noen som har gode/dårlige erfaringer med denne vogna i ulendt terreng, og spesielt på grusveier?

Mer oppskrytt vogn enn Brio go skal man lete lenge etter, i mine øyne. Ikke spesielt god på snø, ikke spesielt god i terreng, for bratt liggestilling til liten baby, smusstiltrekkende stoff, slapp kalesje, mange opplever problemer med forhjulene og må reklamere....Eneste som er bra er en romslig handlekurv og bra fjæring, ellers: styr unna denne vogna ;)

Annonse

Har du hatt vogna? Siden du er negativ til den? Og hva mener du med "ikke spesielt god på snø og terreng" Er den helt umulig å trille på snøføre? Jeg bare lurer, for trenger virkelig tilbakemeldinger på denne vogna, fra folk som selv har hatt den..

Ja, jeg har hatt vogna og er vel av de få som ikke er "blendet" av den ;) Synes ikke den var så veldig god på snø og terreng, på brøyta veier er den grei, men mer snø takler den heller dårlig. Du har jo ikke engang mulighet for vinterhjul, som man har med Bugaboo cameleon (i mine øyne en langt bedre vogn av bedre kvalitet). I terreng er den ikke god, synes vogna er ustabil der, og den har så tynne dekk at jeg ikke følte man fikk den helt gode trillekomforten. Jeg opplevde at jeg måtte ha ei ekstra vogn for de verste snødagene og terrenget, da jeg hadde Go.

Go er en fantastisk vogn! Av alle vognene jeg har hatt er denne den desidert beste! Skal ha den til neste mann nå også:)

Men, selvfølgelig er denikke veldig god på snøføre. Men hvilke vogn er egentlig det? Jeg elsker min Go i hvertfall:=)

Har vært å kikka og prøvekjørt den i dag:) Og falt igrunn enda mer for den.. hjulene foran var ikke så små som jeg hadde trodd, og pluss fra mormora at hjulene kan låses;) Noen tips til farger på den eller? Jeg liker den beige, og kunne kanskje tenkt meg baggen i beige.. Men er ikke sikker enda.. Svart er uaktuelt, men synes det er vanskelig å bestemme seg for farge til sportsdelen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...