Meg og mini med ny spire :) Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 holder på å hekle en kjole, den ble veldig liten, så er nok str nyfødt ca, men er litt usikker på hv or lang jeg skal lage den... fra hals til nederst på kjolen liksom.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Har en kjole jeg brukte på versla når hun var nyfødt den er 26 cm fra halsen forran og ned og 29 cm fra bak på ryggen(halsen og ned) den er høyere i halsen bak en forran. Vis du vil vite hele lngde fra skulder og ned til kjolekant er det 32. Dett er en slik kjole uten armer om du skjønner. Håper jeg hjalp deg litt. (den er str 56 og jeg har jo ei på 4 mnd og to uker som fortsatt bruker den.. Hun er liiiita.) Dette er en kjole fra kappahl foresten. Lykketil med laginga av kjole! FLINKA! Skulle ønske jeg var like kreativ altså.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 oi, så lang altså! haha, lurer på om jeg har laget en kjole i prematur str eller noe, haha.. får finne en nyfødt body eller noe å måle med! ellers får det bli en dukkekjole heller! hihi takk for målene, jeg er ikke så veldig kreativ men syns det er litt kjekt å ha noe å gjøre i sofaen:) men er elendig på å følge oppskrift, så prøve rmeg jo bare på masse rare egne prosjekter, som desverre ofte blir litt mislykka og aldri avsluttet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå