Gå til innhold

7 mnd og ruller ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på akkurat 7 mnd ruller ikke. Blir litt bekymret jeg.Virker som om alle andre ruller nå. Hun snuer seg 360 grader rundt på gulvet,og virker sterk i armer/overkropp.. Noen andre og??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om flere som ikke ruller ved 7 mnd, ikke unormalt, men det er vel på tide å få henvisning til fysio uansett. De gir deg tips om hvordan du kan stimulere henne til å få det til:) Jeg ville snakk med hs.

Skrevet

Jenta mi er 6,5 mnd og snur seg ikke. Hun er riktignok stor (over 10 kilo), men helsestasjonen tar det helt med ro og sa jeg skulle det og. Skulle bare prøve å stimulere hun på siden og friste med ting så kom det etter hvert. Her virker hun bare helt fornøyd med ligge på rygg. Tregner absolutt ikke være noe galt. Alle barn er forskjellig :)

Skrevet

Godt å høre at det er flere... Min er riktignok bare 5 mnd, men det virker som om "alle" på samme alder båder ruller og åler. Har trodd i mange uker nå at det er like før, men i det siste har det nesten virket som han har mistet interessen. Hmm... Vi får vel bare fortsette å trene.

Skrevet

Jenta mi blir straks 7 mnd og har rullet to ganger. Eldstejenta vår på snart tre år... kan jeg ikke huske rullet i det hele tatt!! Seriøst! Hun krabbet ikke før hun var ett år, begynte å gå da hun var 16 mnd. Hun er fortsatt litt forsiktig av seg, og har rett og slett aldri vært av den mest motorisk eventyrlystne typen..

Uansett, de fleste babyene i barselgruppen min ruller nok, men ikke mer. Ikke åling eller krabbing eller noe som ejg har sett. Tror absolutt ikke du skal bekymre deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...