Gå til innhold

Har alle en sånn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første forelskelse, min STORE STORE forelskelse. Startet da jeg gikk i 7 klasse, ved første blikk. Han gikk i 9 klasse.

Han var den mørke, ufattelige pene, som var på kretslaget i både håndball og fotball, og hadde toppkarakterer i alle fag.

Vi ble ikke sammen. Men, traff hverandre mye i det skjulte.

Han fulgte meg også hjem fra skolen hver dag da vi sluttet til samme tidspunkt.

Han begynte på videregående, tiden ledet oss andre veier. Men, vi holdt kontakten med noen mld. i året.

Dette selv om vi var sammen med andre på hver vår kant.

Hvert år sendte han julekort, og jeg til ham.

Han flyttet til en annen by for å ta en 6 års høyere utdanning.

Og bestod denne med bare toppkarakterer.

Hvert år har vi snakket sammen et par ganger, og sendt hverandre noen meldinger. Hvert år siden den dagen vi traff hverandre, for snart 14 år siden.

Men, vi har bodd i hver vår by, med hver vår, og følelsene er enda til å kjenne på, så vi bryter etter noen dager med intens kontakt hver gang.

Allikevel er det han som jeg sender mld til når jeg skal opp i eksamen, når jeg skal noe jeg gleder eller gruer meg til.

Han lytter, støtter og er alltid tilstede.

Han er den første som sender mld etterpå og spør hvordan det går, jeg tenker på deg...etc.

Allikevel har jeg barn med mannen min, vi har et godt forhold på vår måte. Vi er oppegående, reflekterte og har valgt å få barn sammen,

Men, han er kanskje ikke den mest omtenksomme. Men, har mange andre gode kvaliteter, og er en fantastisk far. Vi har det godt.

For litt siden fikk jeg mld. igjen. Vi prater litt og sender noen mld frem og tilbake.

Han er en veldig ordentlig "mann", og respekterer mitt forhold.

Men, så sender han med denne linken:

http://www.youtube.com/watch?v=RtYJQVv2JO0&feature=player_embedded#!

Jeg er helt satt ut av hele greiene. Jeg som egentlig er veldig balansert, er nå bare veldig rar...

Ingen stygge kommentarer, vær så vennelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søtt :) Lev på drømmen og fantasien dere. Husk du kjenner jo ikke denne mannen i hverdagen og det kan hende han ikke på noen måte passer sammen med din hverdag om du forstår hva man mener. Man trenger desuten alltid en hjertevenn, uansett kjønn!

Skrevet

Problemet er at jeg kjenner han veldig godt. Vi har delt våre innerste tanker.. Jeg føler jeg kjenner han godt etter alle disse årene.

Godt å høre svaret ditt..

Skrevet

Har vel en lignende. Veldig kjekk fyr som jeg har kjent siden jeg var tenåring. Har smårotet litt i den tiden, men det ble ikke noe mer og vi har aldri gått skrittet ut. Alltid flørtet og snakker sammen på msn, sender litt sms og snakker av og til sammen på telefon. Hender vi har tatt en kopp te sammen også hvis vi har møttes i byen tilfeldig.

Jeg er lykkelig gift med en fantastisk mann og han er en fantastisk far.

Vennen min sier ofte at han bryr seg om meg, at jeg alltid vil være spesiell i hans øyne og en han alltid vil være glad i, sier også at han respekterer mitt forhold og ikke ønsker å ødelegge noe.

Jeg er glad i min venn, og setter pris på litt oppmerksomhet fra den kanten, det er et krydder i hverdagen.

Vi er nå alle over 30år, min venn er fortsatt singel, noe jeg ikke helt forstår siden han er en mann som er svært vellykket i det han driver med, bor i en flott leilighet og er en svært pen og atletisk mann.

Skrevet

Slutter meg til 13:07. Stor forskjell på å dele innerste tanker og å dele hverdag!

Skrevet

Jeg legger til at det er helt uatuelt å bryte med mannen min pga denne flørten jeg har had nå i snart 15år. Var singel i mange år uten atg det ble han og meg, så det er heller ikke meningen at det skal være mer enn litt spenning og uskyldig flørt i en hverdag som av og til kansje kan virke litt grå. Noen ting bør kun være en fantasi, siden det skjeldent blir som i eventyrene hvis man kaster alt man har på båten for å teste det ut.

Skrevet

Åh,for en nydelig sang:)

Jeg har også en sånn..

Kommer aldri til å bli noe,har heller aldri vært noe..fysisk.

Men godt å kjenne langt i bakhodet og hjertet at jeg har en som forstår meg, og som er glad i meg, og begjærer meg,etter mange år :) :)

Skrevet

Ja vet:))

Godt å høre at det er flere.

Her har vi vært fysiske, men ikke hele veien;) Han har gjennom årene sendt meg både dikt og sanger...Koselig! Og jeg vet han ønsker mer.

Han ønsker oss to.

Jeg ønsker å grave meg ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...