<3Tingeling<3 Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Hei Jeg har prøvd og bli gravid siden januar og hadde siste mens 22 januar. så da er det 1 uke siden jeg skulle ha den igjen men har ikke fått den enda. jeg tok en graviditetstest i dag men den var negativ:( men når jeg gikk gravid med sønnen min fikk jeg ikke positiv test før jeg var 6 uker på vei. så jeg lurer på om jeg er gravid eller om det bare er mensen som er treig? har og ømme bryst. er så utrolig spent klare nesten ikke vente med å finne det ut:P
Julie_82 Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Du har ikke hatt mensen siden 22. januar? ømme bryst er ikke noe sikkert tegn, siden mange får det før de venter mensen. Når hadde du el? Det er en sikrere måte å finne ut når du skulle hatt mensen enn å telle fra sist mens. Hvis det er mer enn 18 dager siden el er det en god sjanse for at du er gravid, og da er det bare å vente noen dager og teste på nytt. Jeg er også en av disse som tester positivt sent... ganske kjipt:/
<3Tingeling<3 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2010 det skulle stå 22 mars:P skrev feil. skal til legen i mårra så da skal jeg forlange å få tatt blodprøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå