Gå til innhold

Uke 23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjenner dere sparka på denne tida i svangerskapet? Jeg kjenner masse liv, full fart hele tiden. Hovedsaklig spark nedover og til sidene. Vet jo at baby fortsatt har god plass, men tenker litt på om det blir nok et fotleie. Forrigemann la seg i dette leiet i uke 29, og sparka var hovedsaklig nedover. Kjennes mistenkelig likt ut.

Har forresten bakenforliggende morkaka.

Lurer på om dere kjenner noe oppover liksom?

Og disse berømte "mensmurringene", som jeg til nå har kjent lite av, bare øker i hyppighet og intensitet! Er det fordi det er mye som vokser nå kanskje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg har spurt om murringer får jeg til svar at det er fordi mye skjer og vokser inni der og det er helt normalt:)

Ang spark så har jeg foranliggende morkake, men nå kjenner jeg (endelig) liv og spark hele dagen:)

Kjenner det mest nederst, men også gode dult lengre oppe ved navelen.

På ultralyden i uke 19 snudde han hele seg, så jeg tror det er litt tidlig å tenke på stilligen hans ved fødsel ennå... Men du kan jo høre med jm om du er bekymra..

Skrevet

Her er det karatespark i alle retninger! Er i uke 23 nå og har kjent liv siden uke 17/18 :) Har jeg litt stram bukse kjenner jeg det best i linningen. Ellers er det mest rett under navlen. Ble litt sliten her om dagen da bebisen sparket på samme sted i ti minutter...

Har forresten bakliggende morkake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...