Gå til innhold

Like svangerskap men ulike kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd svangerskap med helt like symptomer(eller manglende symptomer), men likevel fått forskjellige kjønn?

Jeg har en gutt fra tidligere og har veldig guttefølelse nå og. Svangerskapet frem til nå er helt likt. Er koselig uansett hvilket kjønn det er, men nå er jeg jo 100% innstilt på gutt:)

Noen som har opplevd at dette ikke stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Min første var en gutt. Fordi det andre svangerskapet var helt likt det første, var jeg sikker på at det kom en gutt til. Skjønte ingen ting da jordmora sa at det var en liten jente som hadde kommet til verden :-)

Denne gangen vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Dette svangerskapet har vært helt annerledes enn de to første. Blir spennende å se hvem det er som kommer....

(har forøvrig hatt "guttemage" alle tre gangene)

Skrevet

det er nok ikke så lurt da å tro på kjønn kun etter symptomer.

Hvilke symptomer hadde du?

Skrevet

Jeg tror at den lille bolla i magen min nå er gutt, pga det er helt forskjellig enn da jeg gikk med jenta mi, men for all del...det KAN være ei jente også, men da blir jeg bra overraska på fødestua i august :P

Skrevet

Hadde vidt forskjellige svangerskap med mine to første, fikk først en gutt så ei jente. Nå er jeg gravid igjen og svangerskapet til nå er en liten blanding av begge de to forrige, men mest likt forrige svangerskap (med jenta), magefølelsen sier at det er ei jente igjen.

Stol på magefølelsen din du, den pleier som regel å stemme ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...