Gjest Morn du Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Er det andre enn en skomaker som kan gjøre det? Her jeg bor er det EN skomaker, som jeg fikk et ugreit førsteinntrykk av. Har ikke veldig lyst til å levere fra meg noe der, så da må jeg finne på noe annet. Flippen er det som er under snøringa eller borrelåsen. Er sikker på at det er et annet navn på det, men det husker jeg aldri.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Heter ikke det tunga? Hvis skoen er av skinn så burde en skinnreparatør kunne gjøre noe med det, eller kanskje en syer(ske) kan lappe den sammen. Angående skomakeren: Hvis han eller hun har mye å gjøre, så er det en god indikasjon på at arbeidet er bra. Her jeg bor er det også bare en skomaker, og hun har fullt opp hele tiden.
Gjest Morn du Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Mest sannsynlig er nok skomakeren bra, det er ikke det. Men jeg fikk nesten kjeft da jeg tok i døra og de nettopp hadde låst. Klokka var to, og de stengte klokka to. Det visste ikke jeg før jeg hadde prøvd å åpne døra, som var stengt. Da leste jeg plakaten som hang der. Hun skulle rekke en buss og handle før den gikk, så VENNLIGST respekter åpningstiden. Helt greit å respektere åpningstiden altså, har ikke problemer med det jeg. Men jeg visste ikke om det da jeg prøvde meg på døra. Hun var mer sur enn vennlig og jeg mister litt respekt for sånne jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 OK, da skjønner jeg. Ville også forsøkt å finne andre muligheter dersom jeg var deg. Siden hun er alene om yrket sitt i byen så er damen sikkert vant til å ikke måtte passe på hvordan hun behandler folk... Irriterende med slike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå