Lykkelioggla Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 (samme som 2. trimenter) Jeg er nå i uke 15. Har 2 ganger tidligere(uke 6 og 8) plutselig fått akutt vondt i ryggen. Tror det er korsryggen og aner ikke om det er slik bekkenløsning er. Det som er rart at det kommer og går. har ikke hatt noen problemer nå siden uke 8. Hver gang har det vart i ca 3 dager. Nå har jeg fått det igjen. Helt nede i korstyggen på venstreside bare. Jeg er hjemme alene denne uken med 2 barn og vet ikke hvordan jeg skal få disse dagene til å gå. Noen som vet om noe jeg kan gjøre? Bør jeg. feks være mest mulig i ro eller gå mest mulig? Ha på noe varmt, noe kaldt? Jeg merker at dersom jeg sitter lenge stille virker det som det bare stivner til, men beveger jeg meg mye, blir det vondt når jeg roer meg i igjen. De eneste gangene det ikke gjør vondt (hvertfall ikke veldig vondt) er når jeg ligger strak ut eller går på mykt underlag. Noen som oppevd lignende? Er det bekkenløsning? hva gjør jeg? litt fortvilet akkurat nå
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Gå til kiropraktor!!! Det gjorde underverker for min rygg!
SpongeBob Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Kiropraktor høres jo ut som en god idé, stakkar - så håpløst! Jeg har en mann som sliter med en ryggskade som blomstrer opp innimellom, og hans råd er bevegelse, varme, unngå å sitte og å bære og alt som gjør det verre, men holde aktiviteten oppe. Og prøv å få hjelp med ungene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå