Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 ... Jeg har en del penger i BSU lure rpå om jeg kan overføre det til mitt konto inne på nettbanken?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 nei det mener jeg ikke går,er jo ingen brukskonto BSU.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Hvis du tar ut BSU-pengene må du betale tilbake skattefordelen du har hatt av BSU-sparingen.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 Du kan sette inn og ta ut som du vil innenfor samme år. Det vil si at det du satte inn i 2010 kan du ta ut igjen, og kanskje sette inn mer når du får feriepenger f eks? Ved årsskiftet regnes det skattefordel, derfor kan du ikke røre det som står der fra 2009 eller før. Sånn er det i hvert fall i min bank, bare å prøve å se om det går greit i nettbanken, hvis ikke ville jeg pratet med banken:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Jeg vil anbefale deg å la de pengene stå urørt. Den dagen du skal kjøpe deg bolig vil de komme godt med, og du vil da bare angre på at de ble brukt til andre ting i et svakt øyeblikk... Da er det nesten bedre å "låne" penger fra mastercard og så betale beløpet inn igjen så snart du får penger på konto. Jeg tror også det er noe i det med skatten,i og med at du får skattefordeler av BSU. Det er ingen vanlig sparekonto...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå