Gå til innhold

Kan man overføre penger fra BSU til vanlig konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Jeg har en del penger i BSU lure rpå om jeg kan overføre det til mitt konto inne på nettbanken?

Fortsetter under...

Skrevet

nei det mener jeg ikke går,er jo ingen brukskonto BSU.

Skrevet

Hvis du tar ut BSU-pengene må du betale tilbake skattefordelen du har hatt av BSU-sparingen.

Skrevet

ta kontakt med banken din du.

Skrevet

Du kan sette inn og ta ut som du vil innenfor samme år. Det vil si at det du satte inn i 2010 kan du ta ut igjen, og kanskje sette inn mer når du får feriepenger f eks?

Ved årsskiftet regnes det skattefordel, derfor kan du ikke røre det som står der fra 2009 eller før.

Sånn er det i hvert fall i min bank, bare å prøve å se om det går greit i nettbanken, hvis ikke ville jeg pratet med banken:)

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å la de pengene stå urørt. Den dagen du skal kjøpe deg bolig vil de komme godt med, og du vil da bare angre på at de ble brukt til andre ting i et svakt øyeblikk...

Da er det nesten bedre å "låne" penger fra mastercard og så betale beløpet inn igjen så snart du får penger på konto.

Jeg tror også det er noe i det med skatten,i og med at du får skattefordeler av BSU. Det er ingen vanlig sparekonto...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...