sjeviot Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Jeg er nå 15 uker på veg,og alle steder det står om uke 15 så står det: er det ikke fint å kjenne det lille livet i magen din? Og jeg kjenner ingenting...flere som ikke kjente liv i uke 15 eller følte dere gravide?
april*82 Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Jeg er i uke 15 og kjenner ingenting. Føler meg heller ikke veldig gravid. Men kjenner livmora ganske godt når jeg ligger på ryggen Tror ikke vi skal bekymre oss, det er ikke uvanlig at man ikke kjenner liv før omtrent uke 20.
Cassiopeia <3 Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 nei nei, det er nok ikke det som menes Det er ikke vanlig å kjenne liv så tidlig (mulig bare 2% som kjenner noe i uke 15). Hvis du ikke kjenner noe om 7-8 uker så kan du tenke litt mer på det, for da skal alle kjenne noe uansett... slapp av og nyt TANKEN på det lille livet i magen din
tulla<3sep2010 Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 jeg er i uke 19 og kjenner ingenting.. det er veldig individuelt på hvor tidlig du kjenner det.. så ikke tenk på det:). Jeg har også morkaken på fremrevegg, og dette er også noe som gjør at det gjerne kan ta enda lengre tid før det merkes da morkaken nesten fungerer som en støtdemper.. Så ta det helt mer ro:).
Hegeveronica Skrevet 28. april 2010 #5 Skrevet 28. april 2010 nei kan si jeg har aldri kjent liv i uke 15 , dette er mitt 4 svangerskap og som oftes sies det at man kjenner liv tidligere en de første gangene men de er fordi kjenner igjen tegna, men jeg har nettopp begynt å kjenne liv, kanskje grunnet til at jeg nettopp fant ut at jeg var gravid i uke 20 Så ta det med ro i noen uker til men blir du veldig urolig og redd ta kontakt med lege spørr om du kan få se babyen, slik at du berolige deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå