Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 http://drbenkim.com/articles-vaccine-risks.htm
Helseinterressert Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Takk for en interessant link. Det er alltid interessant når innsidere står frem og tar et oppgjør med seg selv og det de har vært med på: Q: Do you believe that people should be allowed to choose whether they should get vaccines? A: On a political level, yes. On a scientific level, people need information, so that they can choose well. It's one thing to say choice is good. But if the atmosphere is full of lies, how can you choose? Also, if the FDA were run by honorable people, these vaccines would not be granted licenses. They would be investigated to within an inch of their lives.
EJ09 Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Jeg tenkte ikke å kommentere denne tråden, fordi den bare er for dum, men her må jo bullshitfilteret juble?! Her er det ikke én verifiserbar kilde, ingenting. Man vet ikke hvem som taler, man vet ikke noe om bakgrunnen til denne personen. Et slikt interview er jo som om noen forteller deg om et spøkelse han så og hvor ekte det var. Man har ingenting verken for eller imot historien fordi man ikke har tilgang til fakta. Noen tror virkelig på alt.
ostepop123 Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Ja, takk for en virkelig interessant link. Tror dere virkelig på dette? "But, at the highest levels of the medical cartel, vaccines are a top priority because they cause a weakening of the immune system. I know that may be hard to accept, but it's true. The medical cartel, at the highest level, is not out to help people, it is out to harm them, to weaken them. To kill them. At one point in my career, I had a long conversation with a man who occupied a high government position in an African nation. He told me that he was well aware of this. He told me that WHO is a front for these depopulation interests. There is an underground, shall we say, in Africa, made up of various officials who are earnestly trying to change the lot of the poor. This network of people knows what is going on. They know that vaccines have been used, and are being used, to destroy their countries, to make them ripe for takeover by globalist powers. I have had the opportunity to speak with several of these people from this network. Q: Is Thabo Mbeki, the president of South Africa, aware of the situation? A: I would say he is partially aware. Perhaps he is not utterly convinced, but he is on the way to realizing the whole truth. He already knows that HIV is a hoax. He knows that the AIDS drugs are poisons which destroy the immune system. He also knows that if he speaks out, in any way, about the vaccine issue, he will be branded a lunatic. He has enough trouble after his stand on the AIDS issue."
Helseinterressert Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Ja hvem skal vi tro på? Fhi? Som beviselig har bløffet for å pushe på oss vaksiner?
ostepop123 Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Altså. HIV er en bløff. Vaksiner er laget for å ta livet av folk. Du mener dette, eller?
Helseinterressert Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Jeg etterlyser bare mer uavhengig forskning.
ostepop123 Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Nei, det var ikke det du gjorde. Du støttet et innlegg som viste til et intervju med en såkalt tidligere vaksineforsker, hvor han (eller hun) kommer med uhyrlige påstander om at HIV/AIDS er fabrikert, og at vaksiner brukes for å ta livet av folk på systematisk basis.
Helseinterressert Skrevet 1. mai 2010 #9 Skrevet 1. mai 2010 At jeg støtter en forskers skepsis til vaksiner betyr ikke at jeg støtter ALT denne forskeren mener.
ostepop123 Skrevet 1. mai 2010 #10 Skrevet 1. mai 2010 Nei, men synes du ikke at en som går såpass langt kanskje mister litt kredibilitet på veien?
Helseinterressert Skrevet 1. mai 2010 #11 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har ikke noe grunnlag til å uttale meg om HIV og AIDS påstandene. Men jeg er skeptisk til at HIV er det eneste som kan forårsake immunkollaps (AIDS).
ostepop123 Skrevet 1. mai 2010 #12 Skrevet 1. mai 2010 Det er jo ikke i nærheten av det han sier. Han sier at det er en "hoax" og dessuten at man bruker vaksiner til å drepe folk. Overlagt.
Helseinterressert Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 Er det bedre med folk som hevder at vaksiner er trygt når folk dør og får kvestet sine liv i kjølvannet av vaksiner?
EJ09 Skrevet 3. mai 2010 #14 Skrevet 3. mai 2010 Helseinterressert sa: "Er det bedre med folk som hevder at vaksiner er trygt når folk dør og får kvestet sine liv i kjølvannet av vaksiner?" Kan du komme litt ned til et saklig nivå igjen? Ingen bestrider at vaksiner kan ha bivirkninger og i sjeldne til meget sjeldne tilfeller mer eller mindre alvorlige komplikasjoner. Det er ikke det samme som at "folk dør og får kvestet sine liv". Dersom du sammenligner med sykdommene de immuniserer mot (f.eks. meslinger), er disse komplikasjonene langt, langt sjeldnere. Jeg mener at jeg har lest en slik diskusjon der tryggheten og virksomheten til rabies-vaksninen ble diskutert, og noen mente den ikke var nødvendig i det hele tatt...
ostepop123 Skrevet 3. mai 2010 #15 Skrevet 3. mai 2010 ??? Jeg får omformulere meg: synes du ikke at en som mener vaksiner er laget for å drepe, og at AIDS/HIV er en bløff, kanskje virker litt...hva skal jeg si...ekstrem?
ostepop123 Skrevet 3. mai 2010 #16 Skrevet 3. mai 2010 Dette var til Helseinterressert altså, ikke EJ09!
Helseinterressert Skrevet 3. mai 2010 #17 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har ikke satt meg inn i AIDS/HIV spørsmålet eller vaksiners drepende egenskaper i U land så det kan jeg ikke si noe om. Det som er ekstremt er at maktmennesker står frem og gir et bilde av at vaksiner er trygt, nødvendig og effektivt og påstår at forskning ligger til grunn uten at det henvises til studier av helt uvaksinerte vs vaksinertes helse.
EJ09 Skrevet 3. mai 2010 #18 Skrevet 3. mai 2010 Helseinterressert: "...uten at det henvises til studier av helt uvaksinerte vs vaksinertes helse." Det virker som om det er universalargumentet ditt nå. Tilbakevist pga. manglende relevans og logikk.
ostepop123 Skrevet 3. mai 2010 #19 Skrevet 3. mai 2010 Det som er ekstremt, er at du velger å stole på noen som blir intervjuet anonymt, som hevder å ha arbeidet med vaksiner, men som ikke begynte å undersøke vaksinedokumentasjon før en venns barn angivelig døde etter å ha fått en vaksine. Litt sent å begynne å sette seg inn i dokumentasjonen da, om vaksiner er arbeidsfeltet ditt, kanskje? I tillegg mener altså dette mennesket at vaksiner benyttes for å drepe overlagt, og at HIV/AIDS er en "hoax". Det HØRES jo ikke så veldig troverdig ut.
Helseinterressert Skrevet 4. mai 2010 #20 Skrevet 4. mai 2010 Ja, og kanskje du vil merke dette selv en dag? At det er litt sent å oppdage mangelfulle og feilaktige vaksinepropagandastudier etter at ens eget barn har tatt skade? Innser du i det hele tatt hvordan foreldre blir møtt av helsemyndighetene når ens egne barn blir kvestet eller dør etter vaksinasjon???
ostepop123 Skrevet 4. mai 2010 #21 Skrevet 4. mai 2010 Temaet var altså hvorvidt det å påstå at HIV/AIDS er en bløff, og at vaksiner er laget for å ta snarere enn å redde liv gir kredibilitet eller ei. Jeg mener nei. Hva du mener er uklart. Hvis du er usikker får du heller si det, enn å introdusere nye temaer for å skygge for ditt manglende svar.
Helseinterressert Skrevet 4. mai 2010 #22 Skrevet 4. mai 2010 Ja, hvem er det som skygger for manglende svar her ostepop???
ostepop123 Skrevet 4. mai 2010 #23 Skrevet 4. mai 2010 Fra manglende svar fra demselv? Vel, det er vel deg, det, Helseinterressert.
Helseinterressert Skrevet 4. mai 2010 #24 Skrevet 4. mai 2010 Ostepop sa: "Litt sent å begynne å sette seg inn i dokumentasjonen da" Hvor jeg repliserte: "Ja, og kanskje du vil merke dette selv en dag? At det er litt sent å oppdage mangelfulle og feilaktige vaksinepropagandastudier etter at ens eget barn har tatt skade?" Dette greier du ostepop å få til å "ikke holde seg til tema" og å "skjule manglende svar"???
ostepop123 Skrevet 4. mai 2010 #25 Skrevet 4. mai 2010 Men hør da. For det første var det ikke hans/hennes barn. For det andre: om du jobber med vaksiner, og har inngående kjennskap til det ene mer mystisk enn det andre - er det ikke da litt rart at man ikke har satt seg inn i dokumentasjonen i forbindelse med jobben sin? Han/hun sier jo til og med at han/hun har utviklet vaksiner selv. Det høres bare ikke troverdig ut. Hvorvidt jeg kommer til å "merke dette selv en dag" har overhodet ingenting med kredibiliteten til intervjuobjektet vi snakker om å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå