X10ne Skrevet 28. april 2010 #1 Skrevet 28. april 2010 Det virker som melkeproduksjonen i den ene puppen min er i ferd med å forsvinne helt :-( Prøver å legge jenta (snart 5 mnd) til så ofte som mulig for å få den i gang igjen, men det blir bare hyl og skrik. Før eller siden må jeg legge henne til den andre siden og da er det bare fryd og gammen. Noen gode råd der ute?
skilt Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Her hadde vi akkurat samme problemet. Bød jeg henne det venstre brystet ble hun urolig, beit meg, og ville slett ikke ha. Høyre bryst går helt fint. Du kan jo prøve å legge henne samme retning som hun ligger når hun spiser fra den "gode" puppen. Altså at toppen av hodet ligger mellom brystene nesten. Dette kan hjelpe hvis det eventuelt er nakken hun har vondt i. Det virket derimot ikke hos oss, så en stund pumpet jeg for å ikke miste melka. Men det ble så tidkrevende og den ble så full av melk som hun aldri tok uansett. Vi har bare kuttet ut venstre sida siden hun var 7 måneder, og det har ikke bydd på problemer i det hele tatt. Ene siden lager nok melk i massevis. Håper dere finner ut av det Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå