Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte fra sykehuset nå. Ingen av egga var blitt befrukta. Skjønner ikke de som klarer å gjennomføre dette gang på gang. Tror ikke jeg orker mer en denne ene runden jeg har vært gjennom nå. Men mulig det går seg til når jeg får ting litt på avstand. Akkurat no er jeg bare veldig skuffa og lei meg...trodde virkelig jeg skulle få en koselig tlf i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så trist L8:-( Det er en tøff periode du er i nå ja, ta vare på deg selv, du har lov til å gråte, skrike og være f... nå. Lykke til videre. Trøsteklem...

Skrevet

Tusen takk. Sitter liksom igjen med så mange spm. Klarte ikke prate med hun som ringte meg fra sykehuset. Sa jeg kunne gjøre et nytt forsøk etter sommeren om jeg ville. Når får jeg mensen, hvordan blir det ved neste forsøk..skal jeg bare ringe til sykehuset..blablabla.. Uff, veldig negativ nå merker jeg. Og hvordan skal jeg klare å gå tilbake på jobb... min nærmeste kollega ringte meg og tårene rant ukontrollert. Med en gang noen prøver å vise forståelse og empati so renner det over for meg.

Skrevet

Etter mitt mislykka forsøk måtte jeg holde meg hjemme fra jobb den første dagen, som du sier så renner tårene så fort noen viser forståelse.. Håper du har mulighet til det:-) Ring tilbake til sykehuset i morgen, trenger litt tid til å sortere tankene du nå..... Det er rart etter en stund så er du klar for en ny runde skal du se. Lykke lykketil!!

Skrevet

Jobben får si hva de vil. Akkurat no tenker jeg på meg:) Tar den tiden jeg trenger, må ha en utblåsning i dag tror jeg.

Skrevet

Det samme skjedde meg på første forsøk og jeg føler med deg.. Jeg hadde akkurat de samme tankene.Jeg trodde ikke det gikk ann da jeg hadde fått ut 11 egg og var så fornøyd for alt gikk så bra,men 10 var tomme og ett befruktet som ikke overlevde natten over . Jeg var utrøstelig..Jeg ventet ett år og tok nytt forsøk selv om jeg ikke trodde jeg skulle orke det(ble da 6 befruktede egg og ett satt inn ) og skal ha ett til nå etter sommerferien og gruer meg nok litt men jeg må jo bare prøve siste gangen.

Du må bare ta tiden til hjelp så går det nok bedre og jeg er helt sikker på at du får oppfølging , de prøver å unngå dette neste forsøk.

Lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...